Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در گفت وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که از امروز در تهران آغاز شده است اظهار داشت: مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا به خاطر شرایط کرونا با یک سال تاخیر انجام می‌شود. با تمام مشکلاتی که وجود دارد خوشبختانه ما ۳ رویداد بین المللی را قرار است می‌کنیم که هر ۳ مسابقه مجوز فدراسیون جهانی را دریافت کرده است به طوری که بازی‌ها با حضور ناظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای قهرمانان المپیک ما فرصتی بسیار خوبی را به وجود آورده است تا بتوانند برای المپیک ۳۰ امتیاز را کسب کنند تا در رنکینگ امتیازات خودشان را ذخیره کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره حضور ورزشکاران المپیکی کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بیان داشت: به هر حال این رقابت‌ها فرصت خوبی را برای تکواندوکاران ایجاد کرده است. به نظر من هر کدام از ورزشکاران در این بازی‌ها شرکت نکند فرصت بسیار خوبی را از دست خواهند داد. به خصوص ورزشکاران کشورمان که با کمترین هزینه می‌توانند در این رویداد حضور پیدا کنند. تکواندوکاران ما که در رنکینگ جهانی حضور دارند بیشترشان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده اند.

پولادگر درباره انتخابات اتحادیه تکواندو آسیا نیز گفت: روز یکشنبه انتخابات اتحادیه تکواندوی آسیا برای انتخاب رئیس اتحادیه و ۳ نایب رئیس و اعضا شورای اجرایی برگزار شد که از ایران بنده کرسی نایب رئیسی را به دست آوردم.

بیشتر بخوانید

چو، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو باقی ماند

رئیس فدراسیون تکواندو درباره حضور تیم ملی در مسابقات آسیایی و اینکه آیا عسگری هم چنان هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت یا تغییر می‌کند نیز گفت: ما تا قبل از شروع مسابقات آسیایی چند رویداد بین المللی خواهیم داشت. این فرصت مجددی است که کمیته فنی به کادر قبلی تیم ملی داده است تا بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. حفظ کادر فنی فعلی تیم ملی بستگی به عملکرد آن‌ها دارد. از جمله رقابت‌های پیش روی ما می‌توان به مسابقات جهانی کره اشاره کرد که فدراسیون جهاین مبتکر آن است. هر تکواندوکاری که بتواند در مسابقات کره مدال کسب کند می‌تواند در رقابت‌های گرند پری (کسب سهمیه المپیک) شرکت کند.

پولادگر ادامه داد: پیش از این ورزشکارانی که رنکینگ ۳۲ جهان را در اختیار داشتند فقط می‌توانستند در مسابقات گرند پری شرکت کنند، اما حالا فدراسیون جهانی به ورزشکارانی که در رنک ۳۲ قرار ندارند فرصت داده است تا هر ورزشکاری که در مسابقات جهانی کره مدال بگیرد مستقیم به رقابت‌های کسب سهمیه اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو جام باشگاه های آسیا فدراسیون جهانی رئیس فدراسیون رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

به گزارش مشرق، در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد