Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی پذیرفتنی نیست و بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید با پشتیبانی و مانع زدایی نسبت به فعال سازی واحدها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر رونق تولید به ایجاد اشتغال پایدار کمک کرده و موجب ارتقای سطح معیشتی مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: لازم است بانک ها و سایر دستگاه‌های مرتبط با مشکلات مطرح شده واحدهای تولیدی با یافتن راهکارهای مناسب در راستای تسهیل در موانع واحدهای تولیدی اقدام و از ظرفیت های لازم در این خصوص استفاده کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد : بایستی هرچه سریعتر مسائل طرح شده در جلسه بخصوص مساله سرمایه در گردش وبدهی واحد های تولیدی در اسرع وقت تعیین تکلیف شود .

 عاملی  گفت: چنانچه در برخی موارد سیستم بانکی اجازه کار را نمی دهد، سیستم باید در خدمت انسان باشد و می توان با تفاهم و همکاری و رعایت همه جوانب، سیستم را به نفع مردم وجوانان تغییر داد. 

 در این جلسه مسائل و مشکلات  هفت واحد تولیدی در خصوص تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، مجوز احداث،تمدید قرارداد زمین و صدور بلامانع، مشکلات بیمه ای و مالیات ،طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل استاندار اردبيل سیدحامد عاملی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند