Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های ایرکا پارت صنعت، ملی سرب و روی ایران و سایر اشخاص بورس انرژی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، صنعتی دوده فام و صنایع شیمیایی کیمیاگران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 21هزار و 236واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 397هزار و 446واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 661میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 272میلیارد تومان در بیش از 520هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایرکا پارت صنعت، ملی سرب و روی ایران و سایر اشخاص بورس انرژی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری خوارزمی، رادیاتور ایران و معدنی دماوند بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 2میلیارد و 557میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 377میلیارد تومان در 303هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 416واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 67واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، صنعتی دوده فام و صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سیمان لار سبزوار، کشت و صنعت دشت خرمدره و سرمایه‌گذاری مسکن الوند بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس فرابورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی