Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل کارشکنی صعودی ها برای صادر نکردن مجوز پرواز تیم ما به زور نداشتن خودمان باز می گردد

 

افشین پیروانی به بلاتکلیفی کاروان پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، افشین پیروانی درمورد صادر نشدن مجوز سفر تیم پرسپولیس به عربستان توسط سعودی‌ها به اخبار ورزشی شبکه سه گفت:

قرار بود ساعت ۱۱ پرواز کنیم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و همچنان در فرودگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروانی درباره دلیل این اتفاق گفت:

اجازه نشستن پرواز را هنوز به هواپیمایی که قرار است با آن پرواز کنیم نداده‌اند. یک ماه قبل و پس از دیدار با استقلال تاجیکستان درخواست ویزا داده‌ایم اما به ما گفته‌اند روادید در فرودگاه ریاض صادر می‌شود. یعنی هر زمانی هم به عربستان برسیم باید چندین ساعت در فرودگاه معطل بمانیم.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد:

دلیل موضوع هم به این بازمی‌گردد که هیچ زور و قدرتی نداریم. چرا باید تیم پرسپولیس نتواند ۲ سال در کشورمان میزبان باشد‌؟ به دلیل بازی تیم ملی یک روز هم دیرتر به عربستان می‌رویم. روحیه بازیکنان ما خسته است و واقعا از این موضوع متاسف هستم. با هرکسی هم تماس می‌گیریم هیچ اتفاقی نیفتاده است. امیدواریم زودتر سفر تیم انجام شود اما با این وضعیت فعلا امیدی نداریم و خوشبینانه می گویند چندین ساعت دیگر طول می‌کشد.

پیروانی درباره اینکه با این تفاسیر تیم پرسپولیس امروز نمی تواند تمرین خود را در عربستان برگزار کند، گفت:

وقتی به عربستان هم برسیم باید به حباب شیشه ای برویم و تا زمان اعلام جواب تست کرونا اجازه نمی‌دهند از قرنطینه بیرون بیاییم. این اتفاقات جوانمردانه نبوده و قطعا در عملکرد تیم هم بی تاثیر نیست اما هواداران عزیز بدانند تلاش می کنیم با یک بازی خوب و نتیجه ای که به سود ما باشد این کارشکنی‌ها را جبران کنیم.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با عباس رضوی: علی دایی را به دهه پنجاه میبرم تا تیمم کامل شود وقتی داور در عرض 2 ثانیه تصمیم خود را تغییر می دهد؛ اوج جذابیت در دقایق پایانی تقابل امارات و عراق / فیلم استوری عجیب سامان قدوس پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی کریستیانو رونالدو و 115 گل ملی؛ چه وقت، چگونه و در چه شرایطی؟ چه تعداد از گل های ملی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پنالتی بوده است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی پیش از ظهر جمعه گفت: ۱۷۱ هکتار سند اراضی ملی پلاک ۲۱۷ فرعی از ۲۶ اصلی موسوم به «گل خندان» پردیس به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

وی گفت: طی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی کردیم که برای این اراضی سند بگیریم و لازم به ذکر است که ارزش این اراضی بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی‌ها اخذ سند برای اراضی ملی است و این امر باعث می‌شود که راحت تر و با اهرم قانونی برای حفظ بیت المال به مبارزه با زمین خواران بپردازیم.

کد خبر 6089021

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس