Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حناچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسابقات هندبال نوجوانان پسر باشگاه ها و دسته‌جات آزاد کشور منطقه شمال از ۱۵ مهرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم شیشه قزوین در گروه چهارم مسابقات کشوری هندبال نوجوانان قرار داشت، اضافه کرد: طبق گروه بندی این مسابقات، تیم های هیات هندبال گناباد، کرمانشاه، زنجان، یکتا افروز البرز و شیشه قزوین با نهایت آمادگی و توان در گروه دی این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی گفت: تیم شیشه قزوین در فینال این رقابت ها در یک بازی حساس، یاقوت مصلی مشهد را با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ شکست داد و مقام سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان شمال کشور را از آن خود کرد.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به تجلیل از عطیه شهسواری ملی پوش استان و خانم ها مژگان حسن زاده و آزیتا قفلی زوج داوری استان قزوین در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا، گفت:نمایندگان استان در این رقابت ها با درخشش خیره کننده خود موجب افتخارآفرینی برای استان و به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی شدند که امیدواریم با حمایت های صورت گرفته شاهد تداوم این درخشش ها و افتخارآفرینی ها باشیم.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون هندبال فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر