Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍خبرگزاری آریا- به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار سرپرست شهرداری،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده انتظامی شهرستان.           
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل:،  به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی سرپرست شهرداری بابل به همرا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در ستاد فرماندهی  انتظامی با سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل دیدارو گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      
بنا براین گزارش اعضای شورا در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران عرصه امنیت، مطالبی را بدین شرح عنوان نمودند:           
محمدقاسم دابوئیان سرپرست شهرداری بابل: همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در مباحث مختلف شهری می تواند در راستای بهبود شرایط ارائه خدمات به شهر و شهروندان موثر واقع شود لذا تلاش می کنیم تا با هماهنگی و استفاده از پتانسیل های موجود همانگونه که مقام معظم رهبری در بیاناتشان تاکید فرمودند امنیت را برای شهروندان ملموس نماییم.
مرتضی کاردگر رئیس شورای اسلامی شهر: امنیت اجتماعی مقوله مهمی است که از زحمات و خدمات بی شائبه مجموعه نیروی انتظامی نشات گرفته و این زحمات ستودنی است.    
شورا به واسطه وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود از نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آسایش شهروندی حمایت خواهد نمود. 
جعفر واثقی عضو شورای اسلامی شهر بابل:  نیروی انتظامی ستون استوار امنیت جامعه بوده و بایستی خدمات آن در جامعه ملموس باشد قطعا با هم‌افزایی و همکاری و تعامل متقابل می توانیم به اهداف عالیه در حوزه انتظامی و امنیتی برای رفاه شهروندان دست یابیم.   
حمیدرضا قربان‌نیا دلاور عضو شورای اسلامی شهر: حضور فعال پرسنل نیروی انتظامی موجب آسایش و امنیت شهروندان است.  اینکه امروز پلیس هوشیار بوده و طول شبانه روز در راستای امنیت عمومی تلاش می کند با ارزش است.  
نرگس نوروزی عضو شورای اسلامی شهر:  امروز با توجه به گسترش تکنولوژی و فضای مجازی بحث پلیس هوشمند بایستی مورد توجه قرار گرفته و در فضای مسائل امنیتی بایستی به سمت هوشمند سازی برویم.      
دربحث امنیت ارتباط تنگاتنگ مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی حائز اهمیت بوده و ایجاد امنیت برای اماکن عمومی و پارک‌ها و بوستان ها ضروری است.
مهدی پورچالی سماکوش عضو شورای اسلامی شهر:   قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم چرا که علیرغم تنگناها و کمبودها در حال تلاش برای برقراری امنیت هستید             .
شورا از ظرفیت‌های قانونی خود در راستای ارتقای سطح امنیت عمومی استفاده خواهد کرد.    
بهرام لطیفی نایب رئیس شورای اسلامی شهر: امروز افتخار ما امنیت حاکم بر کشور است که مرهون تلاش مضاعف پلیس و نیروهای نظامی و امنیتی است.        
ایجاد آرامش در اماکن عمومی بسیار مهم بوده و لازم است با همکاری و تعامل به این بخش توجه ویژه شود.       
سیدکمیل هاشمی عضو شورای اسلامی شهر: ما نیازمند هماهنگی و تلاش بیشتری در حوزه امنیت شهری هستیم و ارتقای آن بسیار مهم است.           
با تعامل و همکاری متقابل می شود سطح این خدمات را به شهروندان ارتقا دهیم .     
حسین بیژنی عضو شورای اسلامی شهر: امروز ماموریت پلیس ایجاد امنیت در لایه های مختلف جامعه است به طوری که می توان عنوان داشت که ایجاد امنیت از خانه تا جامعه همه و همه بر دوش نیروی انتظامی است.     
در خصوص مباحث مشترک شهری می توان با تشکیل کارگروه تخصصی کاستی ها را مطرح و با کارشناسی دقیق راه حل مناسب برای رفع مشکلات اتخاذ نمود.         
درادامه نیز سرهنگ محمدزمان شالیکار ضمن تشکر از حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری از اقدامات پلیس اظهار داشت:  مقوله امنیت موضوعی پیچیده است که مجموعه نیروی انتظامی با آن درگیر است.          
خوشبختانه در بسیاری موضوعات نیروی انتظامی موفق عمل نموده است.
به همراه اقدامات مطلوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر و برخورد با ارازل و اوباش طرحهای امنیتی موفقی در پارک‌ها و اماکن عمومی شهری اجرا شده است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیدار سرپرست شهرداری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده انتظامی عضو شورای اسلامی شهر نیروی انتظامی ایجاد امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر راه توسعه ‌جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، علی اربابی امروز _دوشنبه‌دهم‌اردیبهشت_ در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار دوره فعلی شورا، ۷۰ هزار متر مربع از فضای بجنورد آسفالت بود که این آمار پس از یکسال و در ۱۴۰۱ به ۱۸۰ هزار مترمربع رسید.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ میزان آسفالت بجنورد به ۲۳۱ هزار متر مربع رسید که برآورد می‌شود این مقدار در سال جدید به ۳۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار مترمربع برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: نبود کارخانه نوین و پیشرفته آسفالت از مهم‌ترین موانع بر سر توسعه جاده‌های شهری در بجنورد است که باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت می‌شود.

اربابی تصریح کرد: نبود تقاطع همسطح در میدان‌خرمشهر بجنورد بعنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است که در گام اول نصب چراغ قرمز انجام شد، اما پاسخگوی نیازهای میدان نیست و برای سال جاری به منظور ایجاد تقاطع هم‌سطح در آن بودجه در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی در بجنورد نیز بعنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مدیریت شهری در نظر گرفته‌می‌شود.

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بودجه شورای شهر ۸۹۴ میلیارد تومان بود که در سال جاری به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: بر اساس احصای شرایط بجنورد به منظور به حد نرمال رساندن حوزه‌های مختلف شهری، سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای شورای شهر نیاز بود که به نتیجه نرسید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر بجنورد افزود: شورای شهر بجنورد پنج کارگروه درآمدی را در راستای تحقق و تخصیص بودجه سال ۱۴۰۳ تشکیل داده است.

کد خبر 749121

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها