Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:14:36 GMT

دوران قدرتنمایی دشمنان علیه ایران به سر آمده است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۵۲۲۷

دوران قدرتنمایی دشمنان علیه ایران به سر آمده است

حجت الاسلام علی خاتمی، روز چهارشنبه در یادواره ۸۲۴ شهید ارتش در استان و ۷۰۰ شهید تیپ ۲۱۶ زرهی نزاجا که در محل دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد، افزود: روئسای جمهور آمریکا "بوش پدر و پسر، اوباما و ترامپ" همواره اظهار می کردند گزینه نظامی روی میز است اما از روزی که جمهوری اسلامی ایران با نگرش دانش بنیان، طراحی، ساخت و مونتاژ سلاح های دفاعی را خود عهده دار شد و بسیاری از آنها را نیز به عنوان قدرت نمایی در معرض دید دشمنان قرار داد دیگر کارآرایی این جمله از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز اگر دشمن می دانست که با حمله نظامی به خاک ایران به نتیجه می رسد در این صورت لحظه‌ ای درنگ و تاخیر نمی‌ کرد، اظهار داشت: دشمنان دین و قرآن به هیچ عنوان اخلاق، مقررات بین المللی و قواعد همزیستی مسالمت آمیز را درک نمی کنند و به یقین اگر انسانیت با اخلاق و معنویت و ایمان نباشد در این صورت همانند گرگ ها خصلت درندگی پیدا کرده و از کارها و اقدمات ناشایست و غیر انسانی لذت می برند.  

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه آمریکائیان به هر کشوری که وارد شدند در پایان با خفت، بدنامی و بی آبرویی، آن کشور را ترک کرده اند، افزود: آمریکای مستبد و جهانخوار، ۲۰ سال قبل به بهانه مبارزه بر تروریسم وارد افغانستان شد و متوسل به خشونت شده و هزارن نفر از مردم مظلوم این کشور را کشت و زیرساخت هایش را نیز از بین برد اما در نهایت این کشور را به دست کسانی داد که با آنها (طالبان) مبارزه می کرد و خود نیز با فلاکت و رسوایی هرچه تمام منطقه را ترک کرد و جز ویرانی در افغانستان چیز دیگری از خود برجای نگذاشت.

امام جمعه زنجان گفت: پلیس آمریکا به عنوان یک انسان گرگ خصلت در روز روشن و در مقابل دیدگان مردم و دوربین ها، زانوی ننگین خود را بر گردن یک سیاه پوست گذاشته و با بی رحمی و شقاوت هرچه تمام جانش را تنها به جرم سیاه پوست بودن گرفت هرچند که از آنان جز این انتظار نیست.

حجت الاسلام خاتمی، افزود: آمریکا شبانه روز با استفاده از شبکه های در اختیار با توسل به انواع دروغ ها، تهمت ها و تخریب ها، علیه انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران و ارزش های انقلابی تبلیغ می کند تا بلکه از این طریق به اهداف و نیات شوم و پلید خود دست یابد.

وی با بیان اینکه آمریکا که در جنگ نظامی در مقابل ایران، خود را شکست یافته دید به جنگ نرم روی آورد و هرچند مشکلاتی را برای نظام و ملت ایران وجود آورد اما بازهم به اهداف نامشروع خود نرسید، اظهار داشت: لشکریان و نیروهای مسلح در اسلام به عنوان نیروهای نظامی جندالله هستند و روح باور و عملشان نشان گرفته از رنگ و بوی الهی است و بهره مند از اخلاق، معنویت، ایمان و انسانیت هستند.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که رنگ و بوی الهی دارند، همانند قلعه های مستحکم در برابر تجاوزات دشمنان هستند، افزود: اقتدار اگر توام با معنویت و ایمان به خدا و قرآن باشد ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام خاتمی به رشادت های رزمندگان اسلامی در برابر دشمنان اشاره کرد و با بیان اینکه شهدا مرگ را زیر پا گذاشتند و زنده هستند، تاکید کرد: امروز بار سنگین زنده نگه داشتن یاد  و نام شهدا را به دوش داریم و همه عزت، سربلندی، اقتدار و ایستادگی در برابر دشمنان را مدیون این عزت آفرینان گرانقدر هستیم.   

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدا امام جمعه زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدا امام جمعه زنجان ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدا امام جمعه زنجان زنجان جمهوری اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز سه شنبه در یک موضع گیری رسانه‌ای از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر