Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:55:35 GMT

۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال رزن واکسینه شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۶۲۲۹

۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال رزن واکسینه شده‌اند

ایسنا/همدان مدیر شبکه بهداشت شهرستان رزن از تزریق بیش از ۶۳هزار دوز واکسن علیه کووید ۱۹ در شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال واکسینه شده‌اند.

مجید موانیه ئی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: شهرستان رزن در وضعیت نارنجی قرار دارد و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وضعیت شهرستان بحرانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در رزن تاکنون سه هزار و ۲۹۸ نفر به کرونا مبتلا شده و سه هزار و ۲۸ نفر بهبود یافته‌اند و در حال حاضر ۳۰ نفر بیمار مشکوک و مثبت کرونا در بیمارستان بستری هستند.

مدیر شبکه بهداشت با اشاره به واکسیناسیون کرونا گفت: شهرستان رزن رتبه دوم را در پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در استان را دارد.

موانیه ئی اضافه کرد: درصد پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال تقریبا ۸۰ درصد است، همچنین درصد پوشش واکسیناسیون کل جمعیت در نوبت اول ۶۱.۳ و درصد پوشش واکسیناسیون در نوبت دوم حدود ۲۵ درصد است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سه مرکز تجمعی واکسیناسیون در سطح شهرستان فعال است که دو مرکز در شهرستان رزن و یک مرکز در دمق بوده و علاوه بر مراکز تجمعی واکسیناسیون،۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت نیز فعالند که این مراکز ظرفیت تزریق روزانه سه هزار دوز واکسن را دارند.

رئیس شبکه بهداشت رزن همچنین بیان کرد: تا ۲۰ مهر حدود ۴۵ هزار نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۸ هزار و ۱۸۵نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تزریق واکسن کرونا واکسن کرونا استانی شهرستانها پوشش واکسیناسیون بالای ۱۸ سال شهرستان رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند

محمد رحمانی فرماندار آبدانان در بازدید از مناطق عشایری آبدانان اظهار کرد: عشایر شهرستان آبدانان با دارا بودن ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری استان در قالب یک هزار و ۵۶۰ خانوار و جمعیت هشت هزار و ۷۰۰ نفری در رتبه اول نسبت به سایر شهرستان استان ایلام قرار دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام سبک از نوع گوسفند و بز شهرستان آبدانان را به قطب دامپروری استان تبدیل کرده است.

رحمانی بیان کرد: در این بازدید مشکلاتی که متوجه جامعه عشایری شهرستان آبدانان در شرایط فعلی است، دسته بندی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبدانان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: از فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان فروردین ۱۴۰۳ توزیع ماهیانه ۲ هزار کیسه آرد سفید، خرید و توزیع آب شرب سالم رایگان به کی هزذر و ۱۰۰ خانوار کوچرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مرمت، نگهداری و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان با ادوات راه سازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، توزیع ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید به عشایر کوچرو شهرستان، تخصیص توزیع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسعه شغل دامداری بین ۸۴ نفر و.. برای عشایر شهرستان خدمات انجام شده است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند