Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان گرمسار به خبرنگاران ابراز داشت: امروز تولید ثروت در روستاها به‌عنوان رمز اصلی موفقیت محسوب می‌شود.

وی بر اولویت قراردادن تولید ثروت در روستاها تاکید و بیان کرد: افزایش گرایش به ماندن روستائیان در محل زندگی خود و خارج شدن روستاها از حالت خوش‌نشینی‌ برای شهرنشینان در گرو تحقق این امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی به افتتاح ۲ واحد صنعتی و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار در حوزه گلیم و نمک در این سفر اشاره و اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های کاری این واحدها بسیار ارزشمند است.

وی گفت: دست‌اندرکاران این واحدهای صنعتی و صنایع‌دستی در جریان بازدید از این واحدها دغدغه‌هایی را مطرح کردند که در نشست ستاد موانع رفع تولید شهرستان گرمسار پیگیری می‌شود.

استاندار سمنان نقدینگی، مشکلات زیرساختی و تخصیص آب را از جمله این دغدغه‌ها عنوان و اضافه کرد: نشست ستاد موانع رفع تولید شهرستان گرمسار در انتهای بازدید از واحدهای صنعتی و صنایع‌دستی گلیم و نمک این شهرستان تشکیل می‌شود و تصمیمات لازم در این زمینه‌ها اتخاذ خواهد شد.

سفر به گرمسار، سومین سفر شهرستانی استاندار سمنان پس سفر به دامغان و مهدی‌شهر است.

طبق سرشماری نفوس ومسکن سال ۱۳۹۵ کشور ، از کل جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان ۴۵ هزار و ۸۱۶ خانوار روستایی در ۵۴۹ روستا و آبادی استان زندگی می کنند.

گرمسار در غرب استان سمنان، به دلیل نزدیکی به پایتخت کشور، حدود نیمی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان را در خود جای داده است.

برچسب‌ها روستائیان سمنان توسعه ایران سیدمحمدرضا هاشمی گرمسار اشتغال زایی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان سمنان توسعه ایران روستائیان سمنان توسعه ایران سیدمحمدرضا هاشمی گرمسار اشتغال زایی توسعه روستایی شهرستان گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری، بر ضرورت نظارت‌ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گران فروشی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه یکی از محورهای تشدید نظارت بر اصناف در استان سمنان است، تاکید کرد: نظارت‌ها بر بازار بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست، بیان کرد: با تخلفاتی از این دست که موجب نارضایتی مردم می‌شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

هاشمی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه‌ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور، ۳۰ درصد نانوایی‌های استان می‌بایست دوگانه سوز شده و با سوخت دوم نیز کار کنند.

استاندار سمنان درباره علت این دستورالعمل توضیح داد: مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار یکی از مهمترین موضوعاتی است که در زمینه دوگانه سوز کردن واحدهای تولید نان، مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 6099620

دیگر خبرها

  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان