Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی اصلانی کرچی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بازرسی اظهار داشت: در پیگیری گزارش های تعقیب کیفری و اداری در ۶ ماهه نخست سال جاری، برای هفت نفر محکومیت کیفری و طی ۱۶ پرونده برای ۳۹ نفر محکومیت اداری صادر شده است.

وی افزود: ۲ مورد نیز اصلاح و فسخ قرارداد صورت گرفته و سوء جریانات یا تخلفات مالی به مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال منجر به پیشنهاد تعقیب متخلفان، سوءجریانات تشریفات برگزاری مناقصه ها و مزایده ها و معاملات دولتی به مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اجرای ۱۰۷ پیشنهاد اصلاح ساختار یا امور شناسایی و کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلانی ادامه داد: همچنین واحدهای مرغداری متخلف که با وجود دریافت نهاده های دامی یارانه ای اما تولید مرغ نداشته اند یا مرغ عرضه شده آنها مطابق با ظرفیت تعهدات اعلامی نبوده است، با همکاری ادارات کل جهادکشاورزی و صمت شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی و با پیگیری های به عمل آمده  ۱۵ میلیارد ریال جریمه برای تعدادی از پرونده ها صادر شده و سایر پرونده ها نیز در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: نظارت بر عرضه و توزیع مرغ به عنوان یک کالای پرمصرف خوارکی و تلاش برای رفع موانع این حوزه به طور جدی از سال گذشته در دستور کار بازرسی استان و با مشارکت دستگاه های ذیربط جهادکشاورزی و صمت ( صنعت، معدن و تجارت) قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سال گذشته میانگین عرضه روزانه مرغ در استان ۲۰ تن بود و امسال این مقدار ۲ برابر شد و به ۴۰ تا ۴۵ تن در روز رسید که این میزان نیز باید باتوجه به نیاز بازار مصرف افزایش یابد و همچنین نظارت بر تهیه و توزیع دیگر کالاهای اساسی چون آرد، برنج و روغن نیز از اولویت های این سازمان است.

بازرس کل استان ایلام افزود: در سفر رییس جمهوری چهار مولفه مهم کلان شامل نفت و گاز، اربعین، کشاورزی و گردشگری معرفی شد که باید علاوه بر دستگاه های مرتبط با این حوزه ها، رسانه ها و مردم نیز مطالبه گر نتایج سفر و مصوبه های این حوزه ها باشند.

وی گفت: سازمان بازرسی نیز در چارچوب قانون و در راستای حفظ منافع عمومی بر عملکرد دستگاه های مختلف نظارت دارد و ارتباط موثر و سازنده ای هم با دستگاه های مختلف از جمله استانداری برای رفع یا کاهش مشکلات دارد.

وی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید را از دیگر برنامه های مهم و روتین این سازمان دانست و ارائه پیشنهادهای کاربردی و اصلاحی در راستای نظارت بر حُسن عملکرد دستگاه ها با هدف رونق تولید را از برنامه ها و اهداف سازمان بازرسی برشمرد.

اصلانی پیگیری توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های را از دیگر مباحث مهم استان ایلام ذکر کرد و اظهار داشت: با توسعه دولت الکترونیک مواردی چون فساد مالی و اداری، ارتباط و تردد فیزیکی مراجعان به ادارات، ابهامات عملکردی و سایر نقاط کور دستگاه ها کاهش می یابد و همچنین میزان شفافیت عملکرد دستگاه ها و نظارت مطلوب بر آنها از سوی نهادهای نظارتی افزایش پیدا می کند.

به گزارش ایرنا، ۱۹ مهرماه سالروز تشکیل سازمان بازرسی وابسته به قوه قضاییه است.

برچسب‌ها ایلام سازمان بازرسی كل كشور گوشت مرغ قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان بازرسی كل كشور گوشت مرغ ایلام سازمان بازرسی كل كشور گوشت مرغ قوه قضاییه سازمان بازرسی میلیارد ریال دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: از این تعداد ،یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره‌کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد: در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی‌ تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور