Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@05:33:12 GMT

کاربرد های مدیریتی نرم افزار مطب

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۶۸۲۱

مدیریت کردن یک مطب با استفاده از روش های سنتی می تواند سبب بروز مشکلات زیادی شود. داشتن یک نرم افزار مطب جامع به شما کمک می کند تا روشی صحیح را برای مدیریت کارهای خود پیش بگیرید و از این روش برای بهبود وضعیت مطب خود استفاده کنید. تنوع خدمات و تجهیزات پزشکی در یک مطب بسیار زیاد است به همین دلیل باید با کمک یک سیستم جامع تمام قسمت های مطب را کنترل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این روش شما می توانید کنترل کاملی بر روی هزینه ها، درآمد و همچنین ابزارهای مورد نیاز مطب داشته باشید و با وجود یک سیستم گزارش گیری مناسب، در هر شرایطی کسب و کار خود را مدیریت کنید. اما این موارد، تنها برخی از ویژگی های به کار رفته در یک نرم افزار مدیریت مطب می باشد و این برنامه ها در حالت های مختلف می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

چگونه با نرم افزار مطب خود را مدیریت کنیم؟

برای رفع کردن مشکل مدیریت مطب، شما لیست کاملی از اختیارات را در این نرم افزار خواهید داشت. به عنوان مثال با ایجاد کردن دسترسی های لازم می توانید برای افرادی که در مطب شما کار می کنند، یک سطح دسترسی اختصاصی را ایجاد کنید و با این روش بر روی تمام قسمت ها کنترل داشته باشید. همچنین با ثبت کردن تعداد بیماران، میزان هزینه ها و درآمد در روز و همچنین ایجاد کردن خدمات درمانی مختلف به کمک بیمه های گوناگون با این برنامه به صورت خودکار می توانید هزینه های ورودی و خروجی را کنترل کنید.

اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار مطب سلاک طب با کلیک بر روی لینک

یکی از مهم ترین قسمت های یک نرم افزار مدیریت مطب، وجود سیستم گزارش گیری آن می باشد که سبب می شود تا شما با خیال راحت و بدون مشکل بتوانید از هر قسمت از برنامه که نیاز دارید، داده های مختلف را به صورت نمودار دریافت کنید. با این روش می توانید یک برنامه مناسب برای کار خود و هزینه های ایجاد شده در مطب داشته باشید.

همچنین این برنامه به شما کمک می کند تا روند درمان بیماران را تسریع ببخشید و در صورت مراجعه مجدد بیمار، تمام سابقه پزشکی، حساسیت ها، روش های درمانی و بسیاری از شرایط دیگر فرد را که در گذشته با آنها روبرو شده اید را در طول روند درمان در نظر بگیرید و با این روش بیماران خود را درمان کنید. این موضوع برای مراجعه های پیاپی بیماران بسیار کاربردی و حتی شما می توانید نسخه های خود را به صورت کاملا هوشمند در نرم افزار ایجاد کنید و سپس آن را چاپ کنید.

ویژگی های نرم افزار دندانپزشکی خوب

یک نرم افزار دندانپزشکی خوب، دارای متغیرهای بسیار زیادی است و در این بین یک رابط کاربری مناسب و ساده، اولین نیاز آن است. این بخش به شما کمک می کند تا به تمام قسمت های این نرم افزار دسترسی کامل و سریعی داشته باشید و سبب ثبت سریع اطلاعات بیماران، داروها و مواد مصرفی در دندانپزشکی می شود.

همچنین بسیاری از برنامه های کاربردی در این حوزه قابل کنترل از طریق شبکه و از راه دور نیز هستند و می توانند وضعیت مطب را در هر شرایطی به شما اعلام کنند. سیستم حسابداری نیز یکی از فاکتورهای دیگر یک نرم افزار کاربردی در این حوزه است که می تواند نیازهای شما را در زمینه میزان سود و زیان، ایجاد کردن فاکتورهای دقیق، پرداخت به صورت قسطی یا نقدی، ثبت چک ها و بسیاری از شیوه های دیگر حسابداری تامین کند، به همین دلیل این موضوع سبب می شود تا شما با خیال راحت بتوانید دندانپزشکی خودتان را به صورت اصولی و با کمترین هزینه ممکن مدیریت کنید.

این روش برای محیط هایی که چندین پزشک در حال کار هستند، می تواند بسیار مفید باشد و از طرفی نیز این امکان را به شما می دهد تا کسب و کار خود را بهبود ببخشید و مدیریت کاملی بر روی هزینه ها و مخارج خود داشته باشید و زمان بندی درستی برای مراجعه بیماران را ایجاد کنید.

نسخه خوانی در نرم افزار آزمایشگاه

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در آزمایشگاه ها از آن استفاده می شود، نسخه خوانی است. با استفاده از یک برنامه کاربردی و چند منظوره شما می توانید به راحتی کار نسخه خوانی و ثبت آن را در سیستم انجام دهید. با ایجاد کردن انواع نسخه های مختلف و بررسی آنها توسط رایانه، شما قادر خواهید بود تا در هر زمانی لیست تمام نسخه های ارائه شده از سوی پزشکان را به تفکیک نام، کدملی، نوع بیمه و بسیاری از شرایط دیگر، در اختیار داشته باشید. برای انجام این کار کافی است تا نسخه را به کمک یکی از روش هایی که وجود دارد در نرم افزار آزمایشگاه ثبت کنید تا در صورت مراجعه افراد بتوانید از آنها استفاده کنید.

برای مشاهده دموی نرم افزار آزمایشگاه بر روی لینک کلیک کنید

همچنین این روش برای افرادی که نیاز دائم به آزمایش دارند نیز بسیار کاربردی است و می تواند به شما در زمان مقرر اعلام کند که کدام مشتریان و افراد نیازمند دریافت آزمایش مجدد هستند و با این روش می توانید کار خود را بهبود ببخشید. یک سیستم حرفه ای آزمایشگاه دارای قسمت های مختلفی است و تنها بخش نسخه خوانی یکی از محورهای آن به شمار می رود و این برنامه ها می تواند حتی در زمان صدور فاکتور یا مدیریت کردن داروها و هزینه های آزمایشگاه نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نرم افزار دندانپزشکی نرم افزار مطب نرم افزار مطب یک نرم افزار داشته باشید ایجاد کردن نسخه خوانی هزینه ها قسمت ها کار خود بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود

عطا حسن‌پور  با یادآوری اینکه در وزارت میراث فرهنگی۳۰ میز تخصصی تشکیل شده که در این راستا چندین میز گردشگری ازجمله ژئوتوریسم، اگروتوریسم یا گردشگری کشاورزی در لرستان تشکیل شده است، افزود: میز‌های تخصصی گردشگری در هر استان به تناسب پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای صورت می‌گیرد و در هر منطقه چند میز تخصصی گردشگری، تشکیل می‌شود.

او تصریح کرد: در این راستا همایش سراسری گردشگری کشاورزی با هدف آموزش و معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی لرستان، با حضور مسئولان عالی وزارت گردشگری به مدت سه روز در استان برگزار شد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه بزرگترین بانک ژن گیاهان دارویی در مناطقی از لرستان ازقبیل اشترانکوه، تمندر، گله بادوش و خلیل آباد لرستان وجود دارد، افزود: گردشگری کشاورزی علاوه بر آشنا کردن مردم با محصولات کشاورزی می‌تواند در جهت اقتصادی کردن کشاورزی نیز موثر باشد کما اینکه فقط یک نمونه گیاهان دارویی لرستان به نام کرفس‌کوهی به قیمت ۵ میلیون تومان است.

او با اشاره به ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری توسط میراث‌فرهنگی لرستان گفت: این بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری مانند سد ایوشان، سد شهید بروجردی، کاروانسرای چمشک، گوشه شهنشاه و… را شامل می‌شوند.

حسن‌پور گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما تلاش در جهت ثبت ملی و جهانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بود که در این راستا غذای محلی «جگروز» و «چزنک» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت شد.

این مسئول با اشاره به طراحی و ساخت اپلیکیشن لرستان سفر با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، گفت: در حال حاضر این اپلیکیشن به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس عموم قرار دارد و تلاش داریم دو زبان عربی و ایتالیایی نیز به آن اضافه شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود