Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:29:31 GMT

۱۹ عنوان برنامه مهدویت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۷۲۱۱

۱۹ عنوان برنامه مهدویت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کمیلی، صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بنیاد مهدویت در سال ۷۹ و مرکز تخصصی امامت و مهدویت نیز در ۸۰ تأسیس شد.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مرکز تخصصی، ۱۶ هزار کارشناس تبلیغ را در داخل کشور به اردوها و مراکز فرهنگی و ۵۰ را به خارج از کشور اعزام کرده است، بیان‌کرد: ۴۴۲ نفر در سطح سه و ۴ مرکز تخصصی مهدویت فارغ التحصیل شده‌اند و ۲۶۰ عنوان کتاب تخصصی در حوزه مهدویت نیز به چاپ رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در خراسان جنوبی ۱۹ برنامه را در بنیاد مهدویت در دست اقدام و اجرا داریم که برگزاری مسابقات و اعزام مبلغ به روستاهای عشایری و تلفیقی و دیوار نویسی با موضوع مهدویت و تجهیز کتابخانه ها به کتب مهدوی از جمله این برنامه‌ها است.

کمیلی با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی معارف مهدویت برای ادارات داریم، اظهار کرد: در ایام کرونا که دوره‌های حضوری کنسل شد مدرسه مجازی مهدویت را راه اندازی کردیم و دوره‌ها در بستر اینترنت برگزار شد.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی یادآور شد: متأسفانه برخی از مدیران در ستادها و جلسات مختلف گاه به صورت هفتگی حضور پیدا می‌کنند ولی نسبت به حضور در جلسات بنیاد مهدویت و ستاد اقامه نماز سهل انگاری دارند.

ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: برگزاری محافل شعری انتظار در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی و یک محفل محوری نیز استان به مناسبت ایام آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۶۰ کانون فرهنگی- هنری مساجد خراسان جنوبی نیز برنامه‌هایی در ایام آغاز امامت حضرت حجت (عج) خواهند داشت، افزود: طراحی پوستر مهدوی و انتشار آن در فضای مجازی و حقیقی و برگزاری نمایشگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام خواهد بود.

کد خبر 5326922

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدویت بیرجند ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی شیوع کرونا ایلام گرگان هفته نیروی انتظامی قزوین شیراز عکس استانها خراسان جنوبی بنیاد مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)

پیرامون برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) اطلاعیه ای صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) اطلاعیه ای صادر شد.

به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید. 

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود