Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه های صیاد سپاهو تلاش ازتش با موققیت اهداف واگذار شده را در ارتفاع متوسط منهدم کردند.

به گزارش مشرق، در این مرحله از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت۱۴۰۰، سامانه‌های صیاد نیروی هوافضای سپاه و تلاش نیروی پدافند هوایی ارتش در محیط جنگ الکترونیک موفق به رهگیری و انهدام اهداف متخاصم در ارتفاع متوسط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تجهیز پدافند هوایی کشور به سامانه‌های مدرن

امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با اعلام این خبر گفت: اهداف متخاصم که توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در منطقه رزمایش کشف می‌شود با استفاده از مراکز فرماندهی و کنترل به سامانه‌های پدافندی متناسب با هدف واگذار می‌شود.

ببینید: فیلم/ غرش سامانه‌های پدافندی سوم خرداد و طبس

وی گفت: قابلیت کنترل سامانه‌های موشکی، رادارهای مراقبتی، کنترلی، جنگالی و ... برای مدیریت صحنه نبرد، اقدامی جدید و اساسی است که برای شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، اظهار داشت: مدیریت صحنه نبرد با استفاده از هوشمندسازی کلیه سامانه‌های پدافندی و همچنین بهره‌گیری از سامانه‌های راداری اکتیو و پسیو و همچنین دفاع مستحکم در برابر حملات و تهدیدات هوایی دورایستا از جمله ویژگی‌های رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان هوافضای سپاه امیر سرتیپ قادر رحیم زاده قرارگاه پدافند هوایی کشور رزمایش رزمایش مشترک پدافند هوایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:  هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم.

واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد