Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر نورالله زاده بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه انعقاد تفاهمنامه با موضوع کسب وکارهای نوآور در خصوص محورهای تفاهم نامه امضا شده گفت، این تفاهمنامه در راستای توسعه کسب و کارهای دانشجویی و دانش بنیان انجام شده است.

نورالله زاده به محورهای مهم این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: حمایت در برگزاری رویدادهای خلاقانه و برتر برای دانشجویان که با فرهنگ کارآفرینی آشنا شوند و هر کسی که صاحب طرح و ایده‌ای در این بخش هست با هماهنگی دانشگاه کمیته‌ای تشکیل و این طرح‌ها پردازش و بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد، از هم اکنون که شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها شروع شده تا اسفندماه امسال این طرح‌ها و ایده‌های دانشجویی دریافت و طرح‌هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشد، به عنوان طرح برتر انتخاب و حمایت مالی خواهند شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با بیان اینکه حمایت مالی از طرح‌ها در گام نخست با رقم‌های پایین شروع می‌شود، تصریح کرد، حداکثر تسهیلات پرداختی و حمایتی از طرح‌هایی که به مرحله تجاری سازی رسیده باشند، تا سقف یک میلیارد تومان خواهد بود.

نورالله زاده، راه اندازی صندوق جسورانه به عنوان نخستین صندوق مالی که از طرح‌ها و ایده‌های حمایت می‌کند با اخذ مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به عنوان دومین محور این تفاهم نامه اشاره کرد وگفت: این صندوق از طرح‌هایی که در مرحله ابتدایی هست و نیاز به مشارکت وتامین مالی برای پیشبرد برنامه‌ها نیاز دارد، حمایت مالی خواهد کرد.

وی، راه اندازی مرکز شتاب بدهی با اخذ مجوز از معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری ونیز وزارت کار برای توسعه فعالیت‌های کسب و کارهای دانش بنیان اشاره کرد وگفت: با مجوزهایی که از دو نهاد گرفته می‌شود یک شرکت مشترک ایجاد و کسب وکارهایی که به مرکز شتاب هدایت می‌شود، با دانشجویان مشارکت می‌کند تا صاحبان ایده وطرح به مرحله رشد برسد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور همچنین از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار امسال برای حمایت مالی از طرح‌هایی که در حوزه فناورانه و کسب وکارهای نوآور هستند در کشور خبر داد.

کد خبر 5326987

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید کسب و کار ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی شیوع کرونا گرگان ایلام شیراز هفته نیروی انتظامی قزوین عکس استانها طرح هایی حمایت مالی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص