Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که رفع موانع و تسهیل در ایجاد ارتباط با مدیران عالی استان می‌تواند زمینه‌های فساد را از بین ببرد.

اردشیر مطهری در حاشیه سفر استاندار به گرمسار اظهار کرد: امید می‌رود که دولت دکتر رئیسی با کار جهادی و انقلابی گره‌ها را باز کند.

 وی با اشاره به اهمیت مدیران و نقش آنها در رشد و توسعه استان تصریح کرد: انتظار می‌رود که  مدیران انقلابی، توانمند و مردم‌مدار در مدار مدیریتی کشور قرار بگیرند تا به صورت جهادی و میدانی گره از کار مردم باز کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه۵۵ درصد از صنعت استان در شهرستان گرمسار و آرادان قرار داد افزود: خوشبختانه با اقدامات مفید انجام شده ، اشتغال قابل توجهی در سطح شهرستان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بهترین‌ سربازان اقتصادی نظام ، تولید کنندگان و صنعتگران‌ هستند خاطرنشان کرد: باید در پیش پای تولید کنندگان ، فرش قرمز پهن کنیم. و به عنوان‌ میزبان سرمایه گذاران، برای خدمات دهی بی منت به این عزیزان تلاش شود.

مطهری ادامه داد: در شهرستان های گرمسار و آرادان، اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده و سرعت عمل مناسبی به چشم می‌خورد اما این تلاش‌ها کفایت نمی‌کند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش بخش خصوصی افزود: سرمایه گذاران با نگاه برد - برد در منطفه ما سرمایه گذاری کرده‌اند .از استاندار سمنان‌ می خواهیم تا با تدبیر خود ، تلاش نمایند تا زمینه برای حضور و ادامه‌ی فعالیت سرمایه گذاران بویژه در بخش بهداشت و درمان فراهم گردد.‌

این نماینده مردم افزود: بیش از یک هزار و ۱۶۱ کارخانه در شهرستان گرمسار فعالیت دارند و لذا باید اولویت اصلی اشتغال برای این کارخانجات، اهالی استان و شهرستان باشند.

وی با بیان اینکه همه باید در خدمت اشتغال و تولید باشیم تصریح کرد: بی‌تردید عامل تمام بدبختی های موجود وجود بیکاری در جامعه است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر موانع کنار برود و ارتباط با مدیریت عالی استان تسهیل شود، بی شک جلوی بسیاری از فسادها و مشکلات گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماينده مجلس گرمسار فساد گرمسار و آرادان نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم