Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره حمل ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: جابجایی ۳۱۳۵ هزارتن کالا در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.۷۶ درصدی را نشان می‌دهد.

رسول سالاری‌، امروز چهارشنبه ۲۱ مهر به رسانه‌های گروهی گفت: ۳۱۳۵ هزار تن کالا با ۱۸۴۰۷۴ سفر باری در شش ماهه نخست امسال  توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۶ درصدی در تناژ کالا را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۷۱ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند که حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان است.

سرپرست اداره حمل ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: محصولات انواع سیمان، سنگ، خاک معدنی و انواع کاشی عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت بوده و با وجود شیوع ویروس کرونا با تلاش فعالان عرصه حمل کالا در استان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکنون خللی در جابجایی کالاهای مصرفی و اساسی مردم به وجود نیامده است.

وی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان استان قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است که در شش ماه نخست سال جاری ۵۸ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۱ فقره کارت هوشمند ناوگان باری صادر شده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۷۱ شرکت حمل و نقل داخلی فعال کالا، ۹۴۱۹ نفر راننده، ۴۶۶۹ ناوگان باری، سه پایانه بار، در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جابجایی کالا منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی نقل جاده ای حمل و نقل حمل ونقل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت