Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محمود کلهری شهردار منطقه 5 در جریان بازدید از کارخانه نوآوری در این منطقه بر لزوم بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین برای پیشبرد امور شهری تاکید کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردارهمراه با معاونان شهرداری منطقه 5 به بازدید از کارخانه نوآوری در این منطقه پرداخت و در جریان روند انجام فعالیت‌های این کارخانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلهری در جریان حضور در این کارخانه بر لزوم استفاده از استارتاپ ها تاکید کرد و افزود: چون منطقه 5 ظرفیت های بالایی برای استفاده از استارتاپ ها و بهره مندی از تکنولوژی های نوین و خلاقانه دارد به همراه مدیران به بازدید از این کارخانه آمدیم تا میزان پیشرفت فعالیت ها را رصد کنیم و بتوانیم برای پیشبرد امور و ماموریت های خود به تبادل اطلاعات بپردازیم.
شهردار منطقه 5 افزود: در این کارخانه فعالیت‌های آموزشی و کاربردی وجود دارد که می توانیم از ظرفیت‌های آن برای تقویت سراهای محلات یا پارک ترافیک منطقه استفاده کنیم و معتقدم حضور و فعالیت استارتاپ‌ها و بکارگیری از ظرفیت‌های آنها به پیشبرد امور شهری کمک می‌کند.
او با اشاره به امضای تفاهمنامه با این کارخانه نوآوری،تاکید کرد: شهرداری منطقه با درک اهمیت تبدیل شدن منطقه 5 به منطقه خلاق و نوآور، از کسب و کار های نوپا حمایت همه جانبه کرده و این حمایت ها ادامه دارد.
چندین سوله در کارخانه نوآوری وجود دارد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های سلامت، رسانه ای، مالی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، گردشگری و معماری ، زندگی شهری در حال فعالیت بوده و با ایجاد فضای کاری اشتراکی برای استارت آپ ها، زمینه حضور نخبگان و صاحبان ایده در این مرکز فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارخانه نوآوری استارتاپ ها منطقه 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم