Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «پرویز اسماعیلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب با «گردان گرلیچ رادمان» وزیر امور خارجه و اروپایی جمهوری کرواسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در محل وزارت خارجه کرواسی در زاگرب برگزار شد، مهمترین مسائل مربوط به روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرای توافقات وزرای خارجه دو کشور در ملاقات اخیر در نیویورک، حمایت از روند افزایش روابط ایران و کرواسی در همه عرصه‌ها، لزوم استفاده حداکثری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های همکاری اقتصادی از مهمترین محورهای این جلسه بود.

وزیر امور خارجه کرواسی در دیدار سفیر ایران همچنین از همکاری ایران برای انتقال اتباع افغانستانی مرتبط با کرواسی به این کشور قدردانی و ضمن ابراز امیدواری به آغاز سریع‌تر مذاکرات وین، بر اجرای کامل برجام از سوی همه طرف‌ها تأکید کرد.

به گزارش فارس، وزیر خارجه کرواسی در دیدار با همتای ایرانی خود بر اهمیت نقش ایران در کمک به صلح و ثبات افغانستان تأکید کرد و گفت: جایگزینی بهتر از برجام وجود ندارد. (اینجا بخوانید)

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به عدم‌ برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو‌ کشور به مدت ۱۶ سال اظهار داشت: آمادگی داریم تا کمیسیون را هر چه زودتر در تهران احیا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرویز اسماعیلی سفیر ایران در زاگرب وزیر خارجه کرواسی مذاکرات وین خارجه کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان