Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس ملی ارمنستان با انتشار تصاویری از دیدار خود با «محمدجعفر منتظری» دادستان کل جمهوری اسلامی ایران خبر داد و نوشت «گفت‌وگوی مهمی داشتیم».

«آلن سیمونیان» رئیس مجلس ملی ارمنستان در توییتی از دیدار خود با «محمدجعفر منتظری» دادستان کل جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی در این خصوص نوشت: گفت‌وگوی مهمی با محمد جعفر منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در شرایط امنیت پایدار و باثبات در منطقه، توسعه موثر روابط دو جانبه و چند جانبه امکان‌پذیر است. 

پیش‌تر، نخست‌وزیر ارمنستان در دیدار با محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، خواستار تقویت همکاری و روابط ایروان و تهران در همه زمینه‌ها شد.

بنا بر اعلام دفتر نخست‌وزیری ارمنستان، پاشینیان در این دیدار اعلام کرد دولت ارمنستان برای روابط با ایران و همکاری‌های دو کشور در زمینه مسائل مختلف از قبیل اجرای قوانین اهمیت بالایی قائل است.

به روایت دفتر نخست‌وزیری ارمنستان، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرد که سفرش به ایروان در پاسخ به سفر همتای ارمنستانی او به تهران انجام شد و تاکید کرد روابط دوستانه دیرینه بین ایران و ارمنستان زمینه خوبی برای مقاومت در برابر همه چالش‌های موجود در منطقه و یافتن راه‌حل‌های لازم با استفاده از پتانسیل بزرگ موجود است./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس مجلس ارمنستان دادستان کل جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در بلاروس با امیرعبداللهیان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صانعی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس، برنامه‌های پیش رو برای توسعه و گسترش روابط در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی از جمله پروژه‌های اقتصادی در حال پیگیری بین دو کشور در سال جاری را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه نیز در این دیدار درخصوص ارتقا همکاری‌ها و مناسبات فی‌مابین رهنمود و راهکارهای لازم را ارائه کرد.

کد خبر 6101004

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در بلاروس با امیرعبداللهیان
  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • وابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است