Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، در این مراسم کاپ قهرمانی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور به تیم مقاومت گلساپوش یزد اهدا شد.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها شامگاه روز چهارشنبه تیم مقاومت گلساپوش با نتیجه ۱۰ بر پنج بر حریف خود پارس جنوبی بوشهر غلبه کرد و قهرمان شد.

همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم شاهین خزررودسر گیلان ۶ بر چهار بر ایفا اردکان غلبه کرد و در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلسایی‌ها در طول ۱۴ دوره گذشته لیگ سه قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی، سه مقام سومی و سایر جایگاه‌ها و افتخارها را برای استان کسب کرد .

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌ رشته فوتبال ساحلی در استان آغاز شد .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکاندار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها فوتبال یزد مقاومت گلساپوش یزد فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یزد مقاومت فوتبال یزد مقاومت گلساپوش یزد فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش فوتبال ساحلی گلساپوش یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل