Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیران خارجه آمریکا، امارات ورژیم صهیونیستی به مناسبت سالگرد امضای توافق سازش میان ابوظبی-تل‌آویو گرد هم آمدند.

به گزارش مشرق، وزیران خارجه امارات عربی متحده، آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به مناسبت یکمین سالروز امضای توافق آبراهام نشستی برگزار کردند.

عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات در این نشست گفت که کشورش نمی‌خواهد به تعبیر او، حزب الله دیگری در یمن پدید آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت که امارات به روابط رو به رشد خود با اسرائیل راضی است.

وزیر خارجه امارات با اشاره به اینکه او به زودی به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد، مدعی شد: صحبت از صلح در یمن در نبود گفت‌وگو میان اسرائیل و فلسطینیان امکان پذیر نیست.

بلینکن گفت جو بایدن تأکید دارد راهکار دو دولتی تنها روش برای پایان دادن به درگیری‌های اسرائیل و فلسطینی‌ها است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از روزهای گذشته اعلام کردند که «یائیر لاپید»، «آنتونی بلینکن» و «عبدالله بن زاید» طی نشستی در واشنگتن  در چارچوب توافق‌ عادی سازی روابط بین ابوظبی-‌تل‌آویو، درباره همکاری بین تل‌آویو، ابوظبی و واشنگتن و همچنین درباره ایران رایزنی خواهند کرد.

این نشست سه جانبه گام مهمی از سوی دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در راستای تقویت توافق آبراهام خوانده شده است.

«عبدالله بن زاید»، وزیر خارجه امارات و «عبدالطیف بن راشد الزیانی»، وزیر خارجه بحرین بیست و پنجم شهریورماه سال گذشته طی مراسمی در کاخ سفید  و در حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی، توافق عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین را امضا کردند. سودان و مغرب نیز بعدا به توافق مشابهی با رژیم صهیونیستی دست یافتند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان رژیم صهیونیستی امارات روابط نشست تل آویو سرزمین های اشغالی فلسطین اسرائیل کاخ سفید رژیم صهیونیستی خارجه امارات وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم

به گزارش همشهری آنلاین «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز شنبه در حساب کاربری خود در ایکس گفت اگر دستیابی به توافق تبادل اسرا صورت بگیرد، حمله نظامی اسرائیل به رفح به تعویق می افتد.

در همین زمینه، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «اگر انتخاب بین توقف جنگ در غزه و انعقاد توافق اسرا است، پس باید به سمت توافق پیش برویم.»

همچنین امروز خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه پس از انتشار پیام ویدئویی القسام درباره کشته شده ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در حملات رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کردند: اسرائیل باید انتخاب کند، حمله به رفح یا توافق برای مبادله اسرا؟!

خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید کردند: «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

القسام به تازگی در پیامی ویدئویی اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

کد خبر 847609 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند