Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:28:29 GMT

پرداخت هزینه سفر دختران ایران توسط وزیر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۰۴۵۸

پرداخت هزینه سفر دختران ایران توسط وزیر

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال از همکاری وزارت ورزش برای اعزام تیم ملی فوتبال زنان به اردوی تدارکاتی بلژیک خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" دوشنبه‌شب هفته جاری (19 مهرماه) سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با همراهی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال به تمرین تیم ملی فوتبال زنان رفتند و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد شاگردان مریم ایراندوست بودند؛ در این جلسه، وزیر ورزش تاریخ‌سازی فوتبال زنان در راه صعود به جام ملت‌ها را تبریک گفت و هم‌چنین اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان در کنار تیم فوتبال زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که در دیدار وزیر ورزش و و جوانان با تیم ملی فوتبال زنان ایران غایب بود، درباره نتیجه این دیدار و حضور سجادی در تمرینات گفت: حضور همزمان وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم های ملی آقایان و زنان نشان از نگاه یکسان دکتر سجادی به این دو تیم داشت.

 

وی افزود: حضور روحیه بخش وزیر ورزش و جوانان نه تنها مایه دلگرمی دختران ملی پوش، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی شد، بلکه این پیام را به تمام زنان ورزشکار رساند که ایشان به عنوان وزیری از جنس ورزش، ورزش زنان را نیز جدی گرفته و زمان رشد و بالندگی دختران ایرانی در این عرصه فرا رسیده است.

 

موسوی با قدردانی از حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: تشکر خالصانه از وزیر محترم ورزش و جوانان دارم، ابتدا به عنوان مسئول فوتبال زنان، چرا که برق امید و خوشحالی در چهره ملی پوشان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی مشاهده کردم. ایشان پس از ارائه پیشنهاد کادر فنی و فدراسیون، این موضوع را پذیرفتند که هزینه رفت و برگشت تیم ملی فوتبال زنان به منظور برگزاری اردوی 10 روزه به شارلوای بلژیک را تقبل کنند.

 

 

 

 

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید اشاره کنم در نشستی که رییس فدراسیون فوتبال ایران با رییس باشگاه شارلوا برگزار کردند، مقرر شد تا کلیه هزینه‌های تیم ملی در مدت زمان حضور در کشور بلژیک، توسط باشگاه مربوطه پرداخت شود؛ دومین تشکر من هم به عنوان یک مادر ایرانی از یک وزیر ورزشی است. این برخوردهای یکسان و مهربانانه باعث می شود دختران ایرانی بدانند وزیر ورزش و جوانان ایران اسلامی نگاهی معنوی و حمایتی نسبت به ورزش حرفه ای زنان دارد.

 

شهره موسوی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره تیم ملی فوتبال زنان گفت: بدون شک حمایت های بی دریغ وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال در تداوم نتایج ارزشمند دختران فوتبالیست ایرانی درعرصه بین المللی بسیار مؤثر خواهد بود. امید است زنان ملی پوش کشورمان که با صعود خود به جام ملت‌های آسیا تاریخ ساز شدند، با توکل به خداوند متعال و حضوری آبرومندانه در این رقابت‌ها پاسخ مناسبی به حسن نظر و اعتماد وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال بدهند.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال زنان وزیر ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است