Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در تازه‌ترین پیام خود در ارتباط با انتخابات پارلمانی این کشور خواستار خویشتنداری همه گروه‌های منتخب و غیر منتخب در انتخابات شد.

مقتدی صدر در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «صلح و امنیت داخلی در وطن من متزلزل نخواهد شد. هیچ چیزی جز سلامت مردم و عراق برای من اهمیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حُب به وطن جزئی از ایمان است.»

رهبر جریان صدر عراق افزود: «توصیه می‌کنم همگی خویشتنداری کرده و منافع عمومی را بر منافع شخصی برتری دهند. ما در مقابل اشغالگری، تروریسم و عادی‌سازی مقاومت کرده و خواهیم کرد و دست خود را به روی هیچ عراقی بلند نخواهیم کرد.»

وی در پایان تصریح کرد: «ما براساس قانون با فساد مبارزه خواهیم کرد و نخست‌وزیر آینده نه شرقی خواهد بود نه غربی. باید شکوه و قدرت عراق را به آن بازگردانیم.»

طبق اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی عراق توسط کمیسیون انتخابات این کشور، تاکنون جریان صدر ۷۰ کرسی را به خود اختصاص داده و در بالای لیست قرار دارد. ائتلاف دولت القانون به ریاست نوری المالکی، نخست‌وزیر اسبق عراق ۴۰ کرسی، ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری ۲۰ کرسی و ائتلاف امتداد ۱۲ کرسی و ائتلاف قوی الدوله ۳ کرسی پارلمان را به خود اختصاص داده‌اند که با توجه به نهائی نبودن شمارش آرا، احتمال تغییر این نتایج وجود دارد.

این در حالی است که کمیته هماهنگی گروه‌های شیعه اعلام کرده است: «باتوجه به اطلاعات فنی روشن و آشفتگی در اعلام نتایج و بی‌دقتی در ارائه واقعیت توسط کمیسیون انتخابات طی دو روز گذشته، نتایج اعلام شده را نخواهیم پذیرفت و نهائی کردن این نتایج صلح و امنیت داخلی را در معرض خطر قرار خواهد داد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات عراق نتایج انتخابات عراق مقتدی صدر تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟