Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدجواد ساداتی‌نژاد چهارشنبه در سفر به شهرستان خفر افزود: از این شهرستان به عنوان یک قطب کشاورزی از آن می‌توان در استان فارس نام برد، مردمی بسیار کوشا و فعال در حوزه کشاورزی دارد.

وی تصریح کرد: درباره انتقال آب از سد میرزای شیرازی مدلی طراحی شده و با کمک مردم و تسهیلات بانک کشاورزی و حمایت‌های دولتی این ۷۰ کیلومتر را طی چند سال آینده به سرانجام خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ظرفیت این منطقه ظرفیت کشاورزی و باغداری است، پیشنهاد می‌دهیم شهرک صنعتی را به شهرک کشاورزی تغییر دهیم و صنایع تبدیلی کشاورزی را در خفر راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه گلخانه را در این شهرستان خفر باید توسعه یابد، گفت: وام بدون سقف برای این منطقه در نظر گرفته می‌شود و تسهیلات ارزان قیمت را به گلخانه‌داران اختصاص خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در مورد لایروبی قنوات اعتباراتی تخصیص داده خواهد شد، تصریح کرد: باید حمایت جدی توسعه کشت گل نرگس را در شهرستان خفر انجام شود و ظرفیت این منطقه توسعه داده شود.

وی بیان کرد: رئیس تعاونی روستایی کشور برای خرید در منطقه حضور خواهد یافت.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با نگاهی که رئیس جمهور محترم دارند، تلاش می‌کنیم در دولت سیزدهم عدالت در حوزه‌های مختلف به خصوص در بخش کشاورزی رعایت شود.

وزیر جهاد کشاورزی در جلسه با شورای اداری خفر نیز گفت: بزرگترین سرمایه نظام مردم هستند و سفرهای استانی ریاست جمهوری به منظور پیگیری امور مردم انجام می‌شود.

تلاش برای عدالت‌محوری در حوزه‌های مختلف در دولت سیزدهم

نماینده ویژه رئیس جمهور همچنین در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیای شهرستان خفر نیز تصریح کرد: بحث سلامت دغدغه مهمی است؛ مجوز هایی برای تبدیل این بیمارستان ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تایی اخذ شده است.

 ساداتی‌نژاد بیان کرد: این موضوع در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت مطرح می‌شود و پس از رایزنی در این خصوص تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

او با اشاره به مطالبات مردمی در موضوع زیرساخت‌های آموزشی خصوصا مدارس، اظهار کرد: تمامی مسائل احصا شده به رئیس جمهوری گزارش و در شورای اداری استان بررسی می‌شود تا بتوانیم در خصوص آن به یک ساماندهی برسیم.

شهرستان خفر در فاصله ۱۲۰کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

وزیر جهاد کشاورزی عصر چهارشنبه در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهوری وارد شیراز شد. وی به نمایندوی از رئیس‌جمهوری در شهرستان های جهرم ، خفر، داراب و زرین دشت حضور می‌یابد. 

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه در هفتمین سفر استانی به فارس سفر می‌کند.

جمعی از معاونان رئیس‌جمهوری و وزرا به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در شهرستان های مختلف استان حضور می‌یابند و ضمن بررسی مشکلات این مناطق، راهکارهای رفع آنها را برای طرح در دولت پیگیری خواهند کرد.

استان فارس با افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت، ۳۶ شهرستان را شامل می‌شود. 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی سید جواد ساداتی نژاد سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری خفر فارس پروندهٔ خبری فارس میزبان هفتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی سید جواد ساداتی نژاد وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی سید جواد ساداتی نژاد خفر فارس وزیر جهاد کشاورزی شهرستان خفر رئیس جمهوری سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم قربان پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موثر اداره امور اراضی جهاد کشاورزی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات مجموعه جهاد کشاورزی واگذاری ۱۵۲ هکتار از اراضی دولتی به طرح های مختلف کشاورزی و غیره بوده است.

رییس جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: در سال جاری باهدف آموزش بهره برداران بیش از ۲۵۰ نفر روز دوره آموزشی برگزار شده و بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از اراضی به طور موثر پیمایش شده که منجر به صدور ۸۰ مورد اخطاریه و ۴۰ مورد اعمال قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ وتعداد ۶ مورد ماده ۳ طبق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۱۸ مورد نقشه تجمعی پلاک های دارای رفع تداخلات با سطحی بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ هکتار تهیه شده و۶۳۰ نفربهره بردار با سطحی برابر ۳۵۰ هکتار به اداره ثبت اسناد و املاک جهت سند دار کردن اراضی معرفی شده اند.

قربان پور اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۰ مورد ثبت پرونده حقوقی و تعداد ۱۷۳ مورد از پرونده های سنوات گذشته را در سامانه ثبت کرده ایم.

رییس جهاد کشاورزی کاشمر خاطر نشان کرد: همچنین طرح های اجرا شده در قالب تبصره یک ماده یک ۹ مورد و ۱۳ مورد نیز در قالب طرح های واگذاری اراضی ملی انجام شده است.

کد خبر 6093028

دیگر خبرها

  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد