Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:04:51 GMT

نظامی صهیونیست پس از فرار از ارتش خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۰۹۸۹

نظامی صهیونیست پس از فرار از ارتش خودکشی کرد

به گزارش ایرنا از الجزیره، «أبییا درسخ» نظامی ۱۹ ساله صهیونیست خود را از یک تاکسی در حال حرکت به بیرون پرتاب کرد و به زندگیش خاتمه داد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که این نظامی صهیونیست از تیپ گولانی بوده و پس از فرار، اقدام به خودکشی کرد.

بر اساس این گزارش، درسخ پس از اینکه نتوانست خود را با زندگی نظامی وفق دهد، مجبور به فرار از ارتش شد؛ اما دوستانش او را برای بازگشت به پادگان متقاعد کردند و هنگام بازگشت با یک تاکسی پس از دریافت یک تماس تلفنی، خود را به بیرون پرتاب کرد که باعث مرگ او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید، این نظامی صهیونیست با جراحت شدید به بیمارستانی در بیتح تکفا منتقل شد؛ اما به دلیل شدت جراحت جان باخت.

آمارهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که خودکشی در میان نظامیان این رژیم افزایش یافته است؛ به طوری که در سال گذشته (۲۰۲۰) ۲۸ نظامی صهیونیست خودکشی کردند و این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ میلادی ۱۲ مورد خودکشی در بین نظامیان صهیونیست ثبت شده بود.

برچسب‌ها سرباز اسرائیل رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرباز اسرائیل رژیم صهیونیستی سرباز اسرائیل رژیم صهیونیستی نظامی صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند