Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ با این روش می توانید ظاهر آن ها را به خوبی شفاف ببینید.

آن چه شما نیاز دارید:

احتمالاً هر چیزی که مورد نیاز است را شما در آشپزخانه موجود دارید. تمیز کردن عمیق ظروف شیشه ای می تواند با مخلوط کردن آب با چند قطره صابون ظرفشویی، یک قاشق چای خوری سرکه و یک فنجان برنج نپخته انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که قرار است انجام دهید:

برنج  صابون ظرفشویی و سرکه را در لیوان ، بطری یا هر ظرف شیشه ای مود نظر بریزید و آن را تا بالا از آب پر کنید. دست خود را روی دهانه ظرف شیشه ای بگذارید و یا اگر درب دارد درب بطری را بگذارید و خوب تکان دهید. برنج هرگونه کثیفی را از ظرف پاک می کند در صورت لزوم تکرار کنید. ظرف را بشویید و بگذارید خشک شود.

چرا این روش کار می کند؟

برنج به اندازه ای کوچک است که می تواند وارد تمام گوشه ها و تراش ها ی ظروف شیشه ای شود، اما به اندازه کافی بزرگ است که گیر نکند همچنین برای تمیز کردن ظروف شیشه ای بدون آسیب رساندن به مواد خوب است اگر شیشه واقعاً در وضعیت بدی است بگذارید قبل از این که ترفند برنج را آزمایش کنید یک شب با سرکه داخل آن بماند.

پربیننده ترین افراد بالای ۶۰ سال که سینوفارم زده اند، دوز سوم را نیز بزنند بهترین میوه ها برای بیماران دیابتی کاهش ۶۷ درصدی خطر مرگ کرونا با داروی آنتی‌ بادی آسترازنکا آیا دانه‌ سیب سمی است؟ واکسن کرونا چه مدت در بدن شما باقی می‌ ماند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ظروف شیشه ای ظروف شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

دیگر خبرها

  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود