Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد رستگاری چهارشنبه شب در این آیین که رییس هیات فوتبال شهرستان یزد حضور داشت، از تلاش شرکت قندی و حمایت از ورزش، تیم فوتبال و حضور در لیگ قدردانی کرد و افزود: راهیابی تنها نماینده فوتبال استان به لیگ دسته یک یکی از آرزوی دیرینه خیل هواداران و عموم علاقه‌مندان این رشته ورزشی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم شهید قندی به دلیل سابقه خوب و حضور در لیگ برتر در گذشته در بین مردم، مسئولان به خصوص علاقه‌مندان از جایگاه و ارزش بالایی برخوردار است، ادامه داد: در سایه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، رسیدن به لیگ دسته یک و طی پله‌های موفقیت با همتی که در این شرکت وجود دارد، دور از دست نیست .

فرماندار مرکز استان یزد در ادامه به اهمیت ایجاد فضای نشاط فرهنگی و ورزشی برای عموم مردم و جوانان با مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تاکید کرد و گفت: شرکت قندی و مسئولان آن همواره در این خصوص مهم پیشگام هستند و به امید خدا امسال شاهد حضور تیم فوتبال در لیگ دسته ۲ و سپس راهیابی آم به لیگ دسته یک خواهیم بود.

رستگاری از تمامی افراد و مسئولانی که برای خدمت به مردم و ورزش یزد تلاش می‌کنند ، قدردانی کرد و گفت: توسعه ورزش و گسترش رشته‌های مختلف و فوتبال به دلیل مخاطبان زیادی که دارد نقش مهمی در تامین سلامتی، نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و ایجاد فضای همدلی بین اقشار مختلف و جوانان دارد.

همچنین مدیرعامل شرکت شهید قندی یزد با بیان اینکه تیم این مجموعه امسال در لیگ دسه ۲ فوتبال کشور با جدیت شرکت می‌کند، گفت: هدف اصلی، بومی‌سازی تیم در گام اول با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی و سپس با جدیت تلاش برای صعود به لیگ دسته اول است .

محمدعلی عسکری به اهمیت ورزش، رشته فوتبال و ایجاد زمینه تعالی جامعه هدف با همکاری همه بخش‌ها اشاره کرد و افزود: حضور در لیگ و انجام مسابقه و سپس برنامه‌ ریزی مدون برای صعود به لیگ دسته یک جزو اهداف اصلی شرکت در فصل جدید است .

همچنین صادق شاکری رییس هیات فوتبال یزد از همکاری و پیگیری مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی برای حضور در لیگ و تلاش بر استفاده از ظرفیت های موجود با همراهی مسئولان و علاقه مندان تشکر کرد و برای موفقیت تیم در لیگ امسال آرزوی توفیق الهی کرد. 

در این نشست از تلاش و پیگیری مدیرعامل شرکت قندی یزد در حمایت و توسعه ورزش و رشته فوتبال و حضور مجدد در لیگ کشور قدردانی شد .

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.    

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان لیگ دسته یک حضور در لیگ تیم فوتبال شهید قندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد