Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا روز شنبه هفته بعد با انجام دو مسابقه در کشور عربستان پیگیری می‌شود.

در این مرحله، تیم النصر عربستان میزبان الوحده امارات است و الهلال هم از پرسپولیس ایران میزبانی می‌کند.

روزنامه الریاضیه عربستان با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی این دیدارها اعلام کرد که هر یک از تیم‌ها در هتلی جداگانه مستقر خواهند شد و علاوه بر این، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظران هم در هتلی دیگر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این دستورالعمل‌ها، هر چهار باشگاه قبل از مسابقه تست کرونا می‌دهند و هر بازیکن و عضوی که تستش مثبت شود، مجبور به ترک اردوی تیم می‌شود.

علاوه بر این، هیچکدام از اعضای تیم‌ها و باشگاه‌ها حق ندارند از محل اقامت خود به جز در استادیوم، محل تمرین و نشست خبری حضور یابند و هرکسی که این امر را نقض کند، مشمول جریمه‌های AFC خواهد شد.

کد خبر 5326929 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس الهلال عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان حمید سجادی تکواندو والیبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی کشتی فرنگی وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا