Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در نشست بررسی وضعیت مجتمع کشت و صنعت لرستان ( فجر صفا) اظهار کرد:  هدف از این بازدید بررسی وضع موجود، پیگیری مشکلات مجتمع و تلاش جهت رفع آنها می‌باشد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند سرمایه‌گذار این طرح در لرستان گفت: سرمایه‌گذار کشت و صنعت به شرایط بیکاری استان آگاه می‌باشد و در تعهدات خود، ایجاد اشتغال و بکارگیری نیروهای بومی را جزو اهداف اصلی عنوان کرده است که امید می رود این مهم در چشم انداز مدنظر تحقق پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت پیگیری مطالبات مردم از طریق مسوولان اظهار داشت: لازم است پیگیری تعهدات با کمک فرمانداران، ائمه جمعه و مسوولان استان باشد چراکه هم در مقابل سرمایه گذار و هم نسبت به تحقق مطالبات مردم مسوول هستیم.

زیویار همچنین بر ضرورت استفاده از افراد تحصیلکرده بومی در کادر تخصصی مجتمع فجر صفا تاکید کرد و گفت: به جای آنکه از افراد بومی تنها به عنوان کارگر ساده استفاده شود، نیروهای تحصیلکرده استان نیز به عنوان کادر تخصصی استفاده شوند چراکه این موضوع می تواند در توسعه و آرامش بیشتر مجموعه کارساز باشد.

برچسب‌ها استانداری لرستان خرم آباد سرمایه گذاری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان خرم آباد سرمایه گذاری استانداری لرستان خرم آباد سرمایه گذاری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی

محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان که در زمینه موادغذایی هستند، گفت : در یکی از این طرح‌ها قرار است سرمایه‌گذار خارجی در زمینه فرآوری سیب‌زمینی و تولید چیپس در استان فعالیت کند.

وی رقم این سرمایه‌گذاری که با مشارکت یک سرمایه‌گذار عراقی انجام شده را حدود ۲.۵ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این پروژه در شهرک صنعتی دالاهو آغاز شده، سوله واحد ساخته شده و اکنون در مرحله ورود تجهیزات و ماشین‌آلات است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معتقد است، چنانچه مشکلی پیش‌روی ورود تجهیزات و ماشین‌آلات نباشد، این واحد تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۵ نفر نیز اشتغالزایی به همراه دارد.

به گفته رشیدی اقدم، تولیدات این واحد صادرات محور بوده و عمدتا با رویکرد صادرات به کشور‌های دیگر از جمله عراق است.

وی یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه صنایع غذایی که در کرمانشاه در دست اقدام است را تولید ماکارونی با مشارکت یک سرمایه‌گذار ایرانی که مقیم انگلیس است اعلام کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحد نیز چهار میلیون دلار برآورد شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این واحد قرار است در شهرک صنعتی قصرشیرین احداث شود و زمین آن نیز واگذار شده، تاکید کرد: این طرح اکنون در مرحله اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی می‌باشد و بنا به گفته سرمایه‌گذار تجهیزات آن نیز خریداری شده است.

رشیدی اقدم تاکید کرد: به محض اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، کار‌های این واحد نیز آغاز خواهد شد و زمانی که به بهره‌برداری برسد، ۱۲۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان