Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا روز شنبه هفته بعد با انجام دو مسابقه در کشور عربستان پیگیری می‌شود.

در این مرحله، تیم النصر عربستان میزبان الوحده امارات است و الهلال هم از پرسپولیس ایران میزبانی می‌کند.

روزنامه الریاضیه عربستان با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی این دیدارها اعلام کرد که هر یک از تیم‌ها در هتلی جداگانه مستقر خواهند شد و علاوه بر این، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظران هم در هتلی دیگر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این دستورالعمل‌ها، هر چهار باشگاه قبل از مسابقه تست کرونا می‌دهند و هر بازیکن و عضوی که تستش مثبت شود، مجبور به ترک اردوی تیم می‌شود.

علاوه بر این، هیچکدام از اعضای تیم‌ها و باشگاه‌ها حق ندارند از محل اقامت خود به جز در استادیوم، محل تمرین و نشست خبری حضور یابند و هرکسی که این امر را نقض کند، مشمول جریمه‌های AFC خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پروتکل بهداشتی پرسپولیس و الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!