Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، امروز( ۲۲ مهرماه) آسمان صاف و جوی پایدار در کشور حاکم است و در بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی جمعه، شنبه و یکشنبه (۲۳، ۲۴ و ۲۵ مهر) در برخی نقاط سواحل دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابر و بارش پراکنده و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه (۲۶ مهر) نیز در برخی نقاط شمال غرب کشور، رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، طی جمعه و شنبه (۲۳ و ۲۴ مهر) برای نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین این را هم گفت که شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ مهر) شمال و مرکز خلیج فارس مواج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۳مهر) صاف، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۲۴ مهر) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ مهر) اهواز با بالاترین دمای ۴۱ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل، ارومیه، زنجان و فرودگاه رشت با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد طی امروز (۲۲ مهر) و اردبیل با  بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتیگراد طی فردا ( ۲۳ مهر) خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: پیش بینی می شود درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها