Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:50:25 GMT

عبرت تاریخی قرآنی در خصوص صدام

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۲۲۷۲

عبرت تاریخی قرآنی در خصوص صدام

ایسنا/قم استاد حوزه در یادداشتی آورده است که اگر ماجرای سالم بودن جنازه صدام راست باشد، انسان رابه یاد آیه شریفه قرآن درباره فرعون می اندازد فرعونی که در ته دریا غرق شد و معلوم نیست که چه مدت طول کشید تا دریا او را به ساحل انداخت، 

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مدرسی در یادداشتی آورده است: جنازه صدام را بعد از ۱۱ سال از قبر درآوردند تا در زادگاهش دوباره دفن کنند ظاهرا جنازه هنوز تقریبا سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کلیپ در عراق غوغایی به پا کرده و مردم خرافاتی و نادان گریه کنان به جنازه صدام بوسه میزنند.... 
و یقینا مقبره جدید صدام تبدیل به بارگاه و امامزاده ای پر رونق خواهد شد.... 
معلوم نیست استعمار چه نقشه شوم دیگری برای منطقه در دست اجرا دارد امریکا ماه آینده خروج نیروهایش را از عراق شروع میکند و در اولین گام هرج و مرج منطقه، عاقبت کار عراق دقیقا مثل افغانستان خواهد شد. 
بازگشت بعث به عراق مثل طالبان به افغانستان؟!

این جریان اگر راست باشد، انسان رابه یاد آیه شریفه قرآن درباره فرعون می اندازد فرعونی که در ته دریا غرق شد و معلوم نیست که چه مدت طول کشید تا دریا او را به ساحل انداخت، 
تمام اینها باعث متلاشی شدن جسد میشود ولی به خواست خدا سالم به ساحل افتاد و بازهم معلوم نیست چه مدت بعد  مومیائیش کردند 
ولی خواست خدا این بود که سالم به دست پسینیان بیفتد تاآن مظهر طغیان نشانه ای برای مردمان باشد
(الیوم ننجیک ببنک لتکون لمن خلفک آیه) و درقرن 19 میلادی بالاخره کشف و شناخته شود.
صدام هم اگر کسی سرگذشت عمر و دوران قدرتش را بخواند می فهمد که ثانی فرعون و فرعون ثانی بوده و بی مورد نیست که همان جریان درباره اش پیاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه قم معلوم نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران، نسبت به برکناری خود از سمتش واکنش نشان داد.

پس از اینکه امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبشت ۱۴۰۳) فدراسیون بسکتبال ایران رسما اعلام کرد که دیگر قصد همکاری با هاکان دمیر را ندارد، با این سرمربی ترکیه‌ای تماسی داشتیم که مشخص شد او از تصمیم فدراسیون برای قطع همکاری بی‌اطلاع است.

رسمی/ تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ خبری از عبادی‌پور نیست

با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ والیبال از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال ایران اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

معرفی دو گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران

کمیته فنی فدراسیون بسکتبال دو گزینه نهایی خارجی را برای سرمربیگری تیم ملی معرفی کرد. پس از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای انتخاب گزینه‌های نهایی سرمربیگری تیم ملی، «مارکو راموندینو»ی ۴۳ساله از ایتالیا و «رادووان تریفانوویچ» ۵۴ساله از اسلوونی به عنوان گزینه‌های خارجی نهایی انتخاب شدند.

سعیدتابش‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: پنج گزینه خارجی را برای انتخاب به عنوان سرمربی خارجی در کمیته فنی مد نظر داشتیم که پس از بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که با دو نفر از این گزینه‌ها می‌توانیم همکاری داشته باشیم؛ چرا که گزینه‌های مد نظر باید هماهنگی لازم با خط مشی فدراسیون را داشته باشند.

تلاش طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال

مهدی طارمی تلاش دارد با دریافت تابعیت پرتغالی از پرشدن سهمیه بازیکنان غیر اروپایی اینتر جلوگیری کند؛ گرچه فرآیند دریافت شهروندی مدتی طول خواهد کشید.

مهاجم جدید اینتر با وجود تلاش برای اخذ تابعیت پرتغال به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوست.

صلاح در فهرست فروش لیورپول

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح قصد فروش این بازیکن مصری را دارد.

محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

اعلام سهمیه بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و سپاهان

بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۴ امروز آغاز خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

بازسازی ورزشگاه آزادی کی به سرانجام می‌رسد؟

پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش‌های متعددی روبرو شده و وعده‌ها عملی نشده است.

برخی اظهارنظرهای مدیران سابق ورزشگاه آزادی حاکی از آن بود که اگر در این برهه ورزشگاه آزادی بازسازی نشود، فقط مدت دو سال قابل استفاده خواهد بود و عملیات عمرانی برای بازسازی آغاز شد اما وعده‌هایی که داده شد در حد حرف باقی ماند و پروژه بازسازی طبق حرفها پیش نرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه + ویدئو
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!