Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: اولین محموله گاز از خراسان جنوبی به کشور افغانستان ارسال شد.

به گزارش قدس آنلاین، مسعود قلی زاده، امروز به رسانه‌های گروهی گفت: اولین محموله گاز از طریق بازارچه مرزی یزدان در خراسان جنوبی ارسال شد.

 وی با بیان اینکه جامعه هدف این محموله، مردم روستای کلاته نظر کشور افغانستان هستند، افزود: در این محموله، تعداد ۳۲۲ سیلندر به روستای کلاته نظر ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از این پس روزانه ۵۰ سیلندر گاز از طریق بازارچه یزدان ارسال خواهد شد، بیان کرد: ماهانه ۱۲۰۰ سیلندر گاز به کشور افغانستان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود با درنظرگرفتن پارامترهای جدید در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های خراسان جنوبی، صادرات صورت گیرد، یادآور شد: با توجه به فراهم شدن امکان خرده‌فروشی در یزدان و تأکید شخص رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان مبنی بر توسعه فعالیت‌ها در بازارچه‌های مرزی، سازمان همیاری در راستای بهره‌برداری از این فرصت برنامه‌هایی دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان ‌جنوبی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری به موضوع ارائه خدمات به تجار و بنکداران و نیز تسهیل در روند انجام صادرات کالا ورود کرده و تمام توان خود را در این خصوص به کار خواهد بست.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محموله گازی سازمان همیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی