Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی پس از بازدید از کارخانه تعطیل آزمایش مرودشت و بررسی مشکلات این واحد صنعتی تعطیل، پای حرف دل اهالی روستا و دامداران فعال در این منطقه واقع در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری شمال شیراز نشست.
رئیس‌جمهوری در جمع مردم منطقه از دامداران خواست تا مایوس نشوند و در انتظار اقدام‌های دولت برای حل مشکلات بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از برنامه دولت برای اختصاص تسهیلات برای حل مشکلات دامداران سخن گفت.
رییسی تاکید کرد:‌ باید دست دلالان قطع شود و نهاده های دامی راحت و بدون واسطه به دست دامداران برسد.

روستای کناره در فاصله حدود پنج کیلومتری شمال مرودشت در مسیر جاده ارتباطی به میراث جهانی تخت جمشید قرار دارد. شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

رئیس جمهوری پنجشنبه همزمان با ایام بزرگداشت یادروز حافظ شاعربلندآوازه ایران و در آغاز هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد شیراز شد.
رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و وزرای کشور، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی رئیس جمهور را در سفر به استان فارس همراهی می‌کنند.
دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های هفتمین سفر استانی رئیس‌جمهوری است.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی سفر استانی دام و طيور نهاده های دامی مرودشت توسعه روستایی دولت سیزدهم فارس پروندهٔ خبری فارس، مقصد هفتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی سفر استانی دام و طيور سید ابراهیم رییسی سفر استانی دام و طيور نهاده های دامی مرودشت توسعه روستایی دولت سیزدهم فارس سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رییسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد