Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود قلی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازارچه مرزی یزدان با دستور استاندار در قالب خرده‌فروشی کار خود را آغاز کرد، سازمان همیاری برای استفاده از این فرصت اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به ورود سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌جنوبی به صادرات سیلندر گاز و فرآورده‌های نفتی به افغانستان، بیان داشت: اولین پروژه ارسال محموله سیلندر با همکاری اداره‌کل گمرکات خراسان‌جنوبی، مرزبانی و مسئولان بازارچه یزدان در تاریخ ۲۱ مهر ماه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌جنوبی مطرح کرد: اولین محموله سیلندر گاز از طریق بازارچه مرزی یزدان به کشور افغانستان ارسال شد و این برنامه ادامه دارد.

قلی‌زاده با بیان اینکه جامعه هدف این محموله مردم روستای «کلاته نظر» کشور افغانستان است، تصریح کرد: در این نخستین محموله، تعداد ۳۲۲ سیلندر گاز به روستای کلاته نظر ارسال شد.

وی بااعلام اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از این پس روزانه ۵۰ سیلندر گاز از طریق بازارچه یزدان ارسال خواهد شد، مطرح کرد: برنامه این است که ماهانه یک هزار و ۲۰۰ سیلندر گاز به کشور افغانستان ارسال شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات سازمان همیاری شهرداری‌ها در حوزه اقتصادی و بازرگانی افزود: این سازمان برای تحقق برنامه‌های خود در حوزه بازرگانی از هر فرصت مطلوبی استفاده می‌کند.

قلی‌زاده بیان داشت: با توجه به فراهم شدن امکان خرده‌فروشی در مرز یزدان و نیز تأکید رئیس‌جمهوری در سفر نوزدهم شهریور ماه به خراسان‌جنوبی مبنی بر توسعه فعالیت‌ها در بازارچه‌های مرزی، سازمان همیاری در راستای بهره‌برداری از این فرصت برنامه‌هایی دارد.

وی گفت که این سازمان به موضوع ارائه خدمات به تجار و بنکداران و نیز تسهیل در روند انجام صادرات کالا، ورود کرده است و همه توان خود را در این زمینه به کار خواهد بست.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: کمک به توسعه استان، مهم‌ترین هدف این سازمان از انجام پروژه‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی گاز بیرجند سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی سیلندر گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور