Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته وحدت در کردستان اظهار کرد: برای ایجاد انسجام و وحدت‌رویه باید یک دستگاه محور برنامه‌های مذهبی باشد لذا با توجه به جامعه مخاطب، این برنامه‌ها با محوریت مرکز بزرگ اسلامی و به صورت مردم‌محور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: مشخصا همه دستگاه‌ها در این هفته برنامه‌های متنوعی دارند که ما قصد مدیریت نداریم اما مهم‌ترین هدف محور قراردادن یک دستگاه، انسجام و اطلاع‌ بیشتر از برگزاری برنامه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب در مورد برگزاری اقدامات و برنامه‌ها گفت: گاهی برنامه‌های زیادی برگزار می‌شود ولی در حوزه اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات انجام شده خوب عمل نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وسعت کار زیاد است و از سوی دیگر چون به لحاظ فضای رسانه‌ای دچار تعلل هستیم باید با وحدت روحیه در اطلاع‌رسانی بیشتر برنامه‌های این ایام اقدام شود.

وی با اشاره به شهادت و زخمی شدن نمازگزاران در مسجدی در شمال افغانستان، با محکوم کردن این اقدام وحشیانه، افزود: اتفاقی که در افغانستان افتاد بسیار جانکاه و جانسوز است و ما در هیچ زمانی در طول تاریخ نمونه‌های این چنینی نداشته‌ایم، امروز دشمن سعی دارد مسلمانان را به دست خود آنها از بین ببرد و این آفت بسیار بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن یک زمانی به صورت جدی برای ضربه‌زدن به مسلمانان جلو آمد، برای مثال در ایران توطئه‌های مختلفی از کودتا، حمله به هواپیما در طبس، جنگ تحمیلی و برنامه‌های زیادی پیاده کرد و امروز علیه جهان اسلام جنگ نیابتی به راه انداخته که بسیار دردناک است.

وی افزود: اساس وحدت برپایه محبت است و اگر انسان‌ها به یکدیگر محبت کنند و احترام بگذارند دیگر داعش و طالبان ایجاد نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان قبیله‌گرایی را آفت خواند و گفت: انسان باید همه را دوست داشته باشد. 

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان سخنانش گفت: خرده‌گیری‌ها با نگاه‌های محبت‌آمیز از بین می‌رود همانطور که امام عسکری فرمودند برادرانه با هم زندگی کنید و همدیگر را دوست داشته باشید.

به گزارش فارس؛ به روایت اهل سنت، 12 ربیع‌الاول و به روایت اهل تشیع 17 ربیع‌الاول میلاد پیامبر است که به تدبیر امام راحل، این هفته به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه وحدت جهان اسلام داعش دشمنان محبت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است