Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهاد اسلامی به منظور حمایت از اسرای خود در زندان‌های رژیم اشغالگر اعلام بسیج عمومی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور یک بیانیه نظامی اعلام بسیج عمومی در میان رزمندگان خود کرده و اعلام کرد، بعد از اظهارات «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی برای هر گونه حمایت از اسرای قهرمان خود در داخل زندان های رژیم اشغالگر با نهایت مسئولیت پذیری آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد، 150 اسیر این جنبش از امروز در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند.

باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که برخی از اسرای جهاد اسلامی در زندان های رژیم اشغالگر اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند تا اداره زندانهای رژیم صهیونیستی اقدامات متجاوزانه هو اسرا متوقف کند.

هیئت رهبری اسرای جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که رزمندگان در همه زندانها عنوان دست به اعتصاب غذا زده ‌اند و این اعتصاب بدون مشورت با اعضای شورای رهبری و کمیته نمایندگی جهاد اسلامی و مجلس شورای عمومی متوقف نمی‌شود.

جهاد اسلامی: 150 اسیر فلسطینی دست به اعتصاب زده‌اند/نبرد اسرا نبرد همه فلسطینیان استهشدار جهاد اسلامی به اسرائیل درباره مجاز دانستن نیایش یهودیان در مسجدالأقصی

روز گذشته دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در کنار اسرا می‌ایستیم و پشتیبان آنها خواهیم بود. ما اسرای خود را رها نمی‌کنیم تا قربانی دشمن صهیونیستی شوند. در کنار آنها خواهیم بود و با تمام توانمان از آنها پشتیبانی می‌کنیم حتی اگر مستلزم این باشد که برای دفاع از آنها به سمت جنگ برویم.

سازمان زندان‌های صهیونیستی به ویژه پس از فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، اقدامات غیر قانونی علیه اسرا را شدت بخشیده و مجازات‌های سنگینی را بر آن‌ها اعمال کرده است.

در همین راستا، دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه دو اسیر دیگر را به کمک به 6 اسیر فراری از زندان جلبوع متهم و احکام و مجازات‌های سنگینی را برای آنان صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی زندان های رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • اسماعیل هنیه: آماده توافق آتش‌بس جامع هستیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید