Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:15:08 GMT

افشای یک فاجعه دیگر از مدیریت قبلی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۲۹۵۸

افشای یک فاجعه دیگر از مدیریت قبلی بارسلونا

گفته می‌شود در یک مقطع که تماشاگران در نوکمپ حاضر بودند، این ورزشگاه از امنیت کافی برای حضور آنها برخوردار نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا بین بهار 2019 تا پاییز 2021 در ورزشگاه نوکمپ 21 مسابقه برگزار کرد و حالا فاش شده که آنها می‌دانستند افتتاح نوکمپ یک خطر بزرگ برای تماشاگران محسوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

La Vanguardia گزارش هایی از شرکت های مهندسی مختلف منتشر کرده که نشان می دهد در آن مقطع نوکمپ 137 نقص داشته که نیاز به اقدامات فوری در باره آنها بوده و هیئت رئیسه باشگاه و در راس آنها جوزپ بارتومئو از 44  مورد اساسی و خطرساز آنها مطلع بوده‌اند.

 

 

 

 

در این گزارش ادعا شده که یکی از بزرگ ترین مشکل ها در این باره به امنیت جانی هواداران مربوط بوده است. در واقع مشکلاتی در نوکمپ وجود داشته که به واسطه آن ممکن بوده که قطعات ساختمانی به روی سر هوادارن حاضر در سکوها یا افرادی که در استادیوم در حال عبور بودند، بریزد.

 

این آسیب های جدی توسط هیئت مدیره به ریاست کارلوس توسکتس برطرف شده و بعد از روی کار آمدن خوان لاپورتا به طور کامل این مشکلات از بین رفته است‌ بنابراین هواداران در حال حاضر برای حضور در استادیوم هیچ مشکلی ندارند و حالا امنیت کامل در نوکمپ وجود دارد. همچنین La Vanguardia در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده که با برخی از اعضای هیئت مدیره قبلی بارسلونا تماس گرفته اما هیچکدام از آنها زیر بار این مسئله نرفته و تاکید کرده‌اند که حواس‌شان به همه موارد بوده که مشکلی پیش نیاید.

 

 

 

 

برای آگاهی از منشاء این اتفاق، باید به نیمه اول سال 2018 بازگردیم، زمانی که شرکت Nikken، برنده مناقصه بازسازی نیوکمپ شد و از این ورزشگاه بازدید کرد تا از وضعیت واقعی آن مطلع شود. شرکت ژاپنی گزارشی را به شرکت مهندسی ARUP منتقل کرد مبنی بر اینکه نوکمپ 127 مشکل اساسی دارد که باید سریعاً رفع و رجوع شود. اما در کمال ناباوری وقتی این گزارش به هیئت مدیره بارسلونا ارائه می شود، آن ها اجازه می دهند که 21 بازی در این استادیوم پر خطر انجام شود.

جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)