Web Analytics Made Easy - Statcounter

" حمید آزادبخت" روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این واحد صنعتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت پاسارگاد فولاد نوید در سال ۱۳۹۰ در شهرک شماره یک بروجرد تاسیس گردید و هم اکنون یکی از موفق ترین تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید انواع شمش فولادی و مقاطع فولادی است.

وی اظهار داشت: طرح توسعه این واحد صنعتی و افزایش ظرفیت ذوب از ۶۰ هزار تن به ۱۰۰ هزار تن با حمایت بانک صنعت، معدن در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با این افزایش ۴۰ هزار تنی در سال ظرفیت ویژه ای برای تولید محصولات فلزی در استان و کشور فراهم خواهد شد.

آزادبخت با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ نفر در این واحد مشغول به فعالیت هستند، اضافه کرد: طرح توسعه این کارخانه تا نیمه اول آبان‌ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

رییس اداره صمت بروجرد ادامه داد: با بهره برداری از فاز دوم کارخانه فولاد نوید بروجرد زمینه اشتغال آن به ۱۰۰ نفر می‌رسد.

آزادبخت یادآور شد: پاسارگاد فولاد نوید تنها تولیدکننده شمش فولادی در لرستان بوده و تاکنون موفق به اخذ دریافت ایزو کیفیت، محیط زیست و مدیریت شده است.
وی اظهار داشت: این شرکت با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات و دانش روز دنیا موفق به تولید محصولی با کیفیت از جمله تجهیزات و تکنولوژی های کوره های القایی، ریخته گری مداوم و پیوسته، مکانیسم های سرد کردن، حرکت، مکانیسم جدا کردن و انتقال، اسپکترومتر، غبارگیر صنعتی و فیلتراسیون کارآمد است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: این شرکت برای تولید شمش فولادی از تکنولوژی کوره های القایی و استراتژیک و پرکاربرد استفاده کرده که در ذوب فلزات کاربرد بسیار دارد.
آزادبخت افزود: زیربنای صنایع ذوب، صنایع کوره سازی است و قسمت های مختلف کوره القایی مورد استفاده شرکت پاسارگاد فولاد نوید شامل بوته، تاسیسات الکتریکی، خنک کن، حرکت و تهویه است و پس از واحد ذوب؛ واحد ریخته گری مداوم و پیوسته در این کارخانه قرار دارد.
وی بیان کرد: این کارخانه در جهت افزایش کیفیت شمش های تولیدی به ریز بودن دانه ها، گرایش دانه ها از ستونی به محوری، همگن و هم اندازه بودن دانه ها، نازک بودن مرز دانه ها، همگنی شیمیایی و فقدان جدایش های مستقیم یا معکوس  توجه خاص دارد.

وی اضافه کرد: از دیگر موارد قابل توجه در تولید فولاد را کاهش مک انقباضی و نایچه، همگنی در اندازه، شکل و پخش مک های انقباضی، کاهش مک های انقباضی پراکنده، کاهش و حذف مک های گازی و ریز مک ها، حذف و کاهش ترک های درونی و سطح و کاهش مقدار آخال و سرباره این شرکت در حال طرح توسعه است.

برچسب‌ها بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت فولاد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت فولاد بروجرد وزارت صنعت معدن و تجارت فولاد لرستان فولاد نوید طرح توسعه دانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب