Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار خرم‌آباد از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

جعفر طولابی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خرم‌آباد که امروز ۲۲ مهرماه برگزار شد، ضمن قدردانی از عملکرد اعضا این کارگروه، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف همچون پرداخت تسهیلات پایدار روستایی و جبران خسارات ناشی از کرونا اقدامات خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال پایدار روستایی از ابتدای شروع طرح تاکنون ۲۹۷ پرونده با اعتباری بالغ‌بر ۱۱۹ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی هزار و ۸۸۲ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۲۸۷ مورد با اعتبار بیش از ۸۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

فرماندار خرم‌آباد همچنین از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و افزود: در این بخش هشت هزار و ۸۸۹ پرونده به میزان ۱۱۳ میلیارد تومان و تعداد ۱۱ هزار و ۸۵۳ نفرکسبه شاغل تشکیل و به بانک‌ها معرفی شده که تاکنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در قالب ۶ هزار پرونده به بیش از هفت هزار نفر شاغل متضرر پرداخت شده است.

طولابی بر تسریع در پرداخت تسهیلات و تعیین‌تکلیف پرونده‌های باقی‌مانده در شعب بانکی تأکید و تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند تا پایان آذرماه نسبت به ثبت‌نام خود در سامانه مربوطه اقدام کنند، ضمن اینکه بانک‌های عامل نیز تا پایان بهمن‌ماه سال جاری مهلت پرداخت این تسهیلات را دارند.

وی خواستار رفع نواقص سامانه ثبت اطلاعات مربوط به مشاغل آسیب‌دیده از کرونای استان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا تسهیلات کرونایی فرمانداري خرم آباد کرونا در ایران مشاغل آسیب دیده از کرونا میلیارد تومان ۶۰ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان