Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست سازمان تامین اجتماعی در جلسه‌ای با نمایندگان کانون‌های بازنشستگان استان خوزستان گفت: اگر قرار باشد خدمت انجام دهیم و این خدمت برای ما نعمت باشد، بیشترین برکت این خدمت، خدمت به بازنشستگان است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، میرهاشم موسوی اظهار داشت: بازنشستگان قشری هستند که بیش از همه زحمت کشیده اند و از آنجائیکه ولی‌نعمتان سازمان تامین اجتماعی هستند، نیاز به توجه بیشتر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنشستگان آینه آینده ما هستند و ما بخشی از آینده خود را در وجود شما عزیزان می‌بینیم و باید توجه ویژه ای به این قشر عزیز داشته باشیم.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: اگر قرار باشد خدمت بکنیم و این خدمت برای ما نعمت باشد، بیشترین برکت خدمت، خدمت به بازنشستگان است، ما برکت را از دعا و نفس گرم بازنشستگان می‌گیریم، توجه به بازنشستگان مشکلات دیگر ما را حل می‌کند. حال و روز بازنشستگان را درک می‌کنیم زیرا شما همانند پدران و مادران ما هستید. مشکلات شما مشکل خانواده‌های ماست.
عبدالحمید عبائی، رئیس کانون بازنشستگان استان خوزستان نیز در این جلسه گفت: امیدواریم حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منشأ خیر و برکت برای جامعه بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر بیمه شدگان سازمان باشد.
وی افزود: استان خوزستان با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بیشمار صنعتی، تولیدی، کشاورزی و تولید ثروت و سرمایه از جمله استان‌های ویژه و پیشرو در اقتصاد و سرمایه گذاری کشور محسوب می‌شود و هرچه درباره جایگاه استان خوزستان بیان کنیم تکرار مکررات است.
عبائی با اشاره به موقعیت استراتژیک و اقتصادی این استان، گفت: علی رغم وجود این جایگاه ویژه و پتانسیل بالقوه با پشت سر گذاشتن 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع از تمامیت ارضی کشور هنوز از محرومیت‌ها، کمبودها و نارسایی‌هایی رنج می‌برد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت.

وی افزود: یک بازنشستۀ دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیئت‌وزیران تصویب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت