Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، حجت الاسلام رضا سعات‌فر در جریان دیدار با اعضای هیأت مدیره اندیشکده صفای استان با اشاره به نقش اجتناب ناپذیر اندیشکده‌ها در توسعه همه جانبه کشور، اظهار کرد: اصل هدف تشکیل اندیشکده‌ها برای نظام جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت است و باید بیش از پیش حمایت شوند.

وی با بیان این‌که رونق بخشیدن به صنایع با هدف ایجاد عدالت اجتماعی باید در اولویت اجرایی و برنامه‌ریزی اندیشکده‌ها قرار گیرد، افزود: تولید فکر منطقی و همه جانبه از جمله الزامات اجرایی در اندیشکده‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص وضعیت این شهرستان گفت: حفظ خاک از جمله ظرفیت‌های معنوی و مادی است که باید بیش از پیش برای حراست از آن برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام سعادت‌فر توجه به فرآوری‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: صنایع در جابجایی خود به مناطق مختلف استان باید آب مورد نیاز خود را نیز تأمین کنند.

 مدیریت نخبگان برای توسعه پایدار محور اجرایی اندیشکده صفا است

محمدحسین فنایی، نایب رئیس هیأت مدیره اندیشکده صفای استان یزد با بیان این‌که توسعه ایران اسلامی به فکر کردن کاربردی نیاز دارد، اظهار کرد: حمایت از اندیشکده‌های مختلف از جمله مهمترین راهکارهای اجرایی برای حمایت از توسعه همه جانبه است.

وی برون سپاری بسیاری از فرصت‌های توسعه‌ای لازم است، افزود: در آینده‌ای نزدیک کشورهای توسعه یافته بر اساس تعداد و میزان ظرفیت اندیشکده‌ها بررسی و هدف‌گذاری می‌شوند.

نایب رئیس هیأت مدیره اندیشکده صفای استان یزد در ادامه با بیان این‌که بدنه دولت نباید بیش از حد بزرگ شود، گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان و کشور ایفا می‌کند.

فنایی با بیان این‌که طی ۴۰ سال گذشته ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است، تصریح کرد: تصمیم سازی برای مدیران و مدیریت نخبگان در رستای استفاده از تجارب بهینه یکی از محورهای اجرایی و در دستور کار اندیشه صفا در استان یزد است.

وی در پایان تصریح کرد: اندیشکده‌ها می‌توانند به عنوان بازوی اجرایی و کارشناسی توانمند به کمک دولت بیایند و برای رفع سریع چاالش‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود اقدمات مناسبی انجام دهد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه پایدار استان یزد بافق خبرگزاری فارس محمدحسین فنایی امام جمعه بافق اندیشکده صفا اندیشکده ها همه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار در نشست خبری با اصحاب با اشاره به موضوع نا ترازی انرژی و جلوگیری قطعی برق در فصل گرما گفت: در گذشته برخی از مسئولان کشور نگاه آینده‌محوری نداشتند و از برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای کشور غفلت شده و با توسعه ظرفیت‌های تولید انرژی در کشور مخالفت‌هایی صورت گرفته است.


سید رضا مرتضوی با اشاره به اینکه نیروگاه‌های متعددی در دست ساخت داریم افزود: برخی از آنها در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در زمینه تامین انرژی به سمت مثبت کردن تراز انرژی حرکت می‌کنیم.


وی گفت: در حال توسعه نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی هستیم و در مجموع برای تامین انرژی ظرفیت‌های خوبی برنامه‌ریزی شده است.


استاندار اصفهان افزود: شورای برنامه‌ریزی استان تلاش کرده تا در سند آمایش استان برنامه‌های مختلفی را انجام دهد، اما توسعه اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان دو راهبرد اساسی توسعه استان است و بر همین اساس مصر هستیم که سرمایه‌گذاری در استان براساس راهبرد‌های سند آمایش محقق شود.


مرتضوی با تاکید بر اینکه اولویت اول استان زمینه آب مصرفی، تأمین آب آشامیدنی مردم است، گفت: اصفهان دیگر نمی‌تواند بار مضاعفی از آلودگی هوا را تحمل کند و به همین دلیل مقابل گسترش بی‌رویه صنایع و ایجاد صنایع جدید نیز ایستادگی کرده‌ایم


وی تاکید کرد: این رویکرد باعث شده تا بار‌ها مورد هجمه قرار بگیریم، اما بر اصل تحقق سند آمایش استان تأکید داریم و تنها راه پیشرفت استان اصفهان را در اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد گردشگری متصور می‌شویم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان