Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم بید، جلسه شورای اداری شهرستان های شمال فارس به ریاست مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و با حضور فرمانداران، ائمه جمعه شمال فارس... در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر برگزار شد.

نماینده رئیس جمهور در شهرستان های شمالی فارس گفت: در دولت آیت الله رییسی اولویت بازگرداندن امید به جامعه است و در این خصوص با توجه به بالا بودن حجم مطالبات مردمی موارد اولویت بندی و در جلسه هیات دولت و شورای اداری استان مورد پیگیری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی به بحث نیاز ویژه شهرستان خرم بید به مراکز درمانی و بیمارستان مجهز اشاره و در خصوص تامین اعتبار و پیگیری سه مرکز جامع سلامت شهرستان گفت: موارد احصا و در دستور کار پیگیری قرار می گیرد. 

تقویت کارگاه های صنایع تبدیلی، تامین آب پایدار ، دسترسی شهرستان های شمالی به آزاد راه شیراز - اصفهان، افزایش سهمیه اشتغال و تسهیلات بنیاد برکت و ... از مواردی بود که نماینده رئیس جمهور ضمن تاکید و اهتمام بر اجرای آنها قول پیگری و طرح در جلسه شورای اداری استان به ریاست رئیس جمهور داد.

در این جلسه صادق کریمی فرماندار خرم بید ضمن بیان مسائل و مشکلات حوزه صنعت، کشاورزی و خدماتی و همچنین نیاز مراکز صنعتی به حمایت های تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت جهت توسعه و بهره وری بیشتر از مراکز صنعتی موجود تاکید کرد.

وی همچنین خرم بید را یکی از قطب های مهم کشاورزی استان خواند و در این خصوص خواستار توسعه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی شد.

حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات نیز در این جلسه به بحث بنگاه محوری بانک ها اشاره کرد و خواستار رفع این مشکل و بکارگیری منابع در تولید و اشتغال شد.

وی همچنین نیاز توسعه ریلی و ارتباط جنوب به غرب کشور را از طریق پیگیری مسیر ریلی در شهرستان های شمالی را خواستار شد.

مرتضوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز به نمایندگی از مدیران شمال فارس گفت: علی رغم محرومیت این شهرستان ها متاسفانه دانش آموزان از سهمیه مناطق محروم برخوردار نبوده و در این خصوص عدالت آموزشی در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/م
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدنی خرم بید خرم بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد