Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود روز گذشته برای بازی مقابل الهلال عربستان راهی این کشور شود، به دلیل مشکلات عدم صدور مجوز پرواز در خاک ایران ماندنی شد و پس از ۵ ساعت معطلی به خانه بازگشت.

روزنامه مکه عربستان این اتفاق را بازتاب داد و از عصبانیت گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکه نوشت: با وجود تلاش‌های دستگاه‌های فنی و اداری برای متقاعد کردن بازیکنان به انتظار، بازیکنان پرسپولیس به خانه‌های خود رفتند و از ماندن در فرودگاه امتناع کردند. به ویژه اینکه آنها در انتظار یک دوره قرنطینه در ریاض هستند و همه مطمئن هستند که به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند.

این روزنامه سعودی صحبت‌های گل محمدی را بازتاب داد و نوشت که بازیکنان پرسپولیس قبل از رویارویی با الهلال، تنش‌ها و اضطراب زیادی را تجربه کردند ولی این بدین معنا نیست که تسلیم شدند.

مکه نوشت که مدیران باشگاه ایرانی قبل از رویارویی با الهلال ، دستمزد معوقه بازیکنان را پرداخت کردند تا انگیزه آنها برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی بیشتر شود.

این رسانه از مصدومیت احتمالی عیسی آل کثیر نوشت و از غیبت مهدی خانی و رضا دهقانی صحبت کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دربی کرمان مقابل مس رفسنجان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: انتظار یک بازی خوب دارم. میان دو تیم خوب. خیلی اتفاقات در بازی می‌افتد. مس رفسنجان نسبت به نیم فصل اول سبک بازی‌اش را تغییر داده و متفاوت بازی می‌کنند.

او سپس با اشاره به نتایج گل‌گهر در بازی‌های اخیر اضافه کرد: به خاطر همین انتظار بازی خوبی از هر دو تیم دارم. برای ما این بازی خیلی مهم است، چون در بازی های اخیر نتایجی که شایسته‌اش بوده‌ایم را نگرفتیم. فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد. هر دو تیم در جام حذفی پیروز شده اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم فردا چه می‌شود ولی مطمئنم با توجه به اینکه هواداران دو تیم به استادیوم می‌آیند، بازی خوبی می‌شود. 

از اوزونیدیس درباره حساسیت این بازی در کرمان پرسیدند و او گفت: همه بازی ها مهم هستند. شاید کمی شرایط متفاوت باشد اما همه بازی ها مهم است. آنچه برای ما مهم است اینکه اجرای خوب و عملکرد خوبی داشته باشیم. ببینیم چه اتفاقی می افتد. هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی بشوند. به خاطر همین گفتم فردا انتظار بازی خوب دارم. امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

از سرمربی یونانی گل گهر درباره ضعف خط هجومی تیم و دلایل نتیجه نگرفتن در بازی های اخیر پرسیدند و او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: اول بگویم که ما اگر در بازی های اخیر باخته ایم به خاطر این نبوده که اجرای خوبی در زمین مسابقه نداشته ایم. به عقیده من در هر چهار بازی ما شایسته باخت نبودیم. تفاوتی که مورد سوال شماست و اینکه چرا نسبت به نیم فصل اول متفاوت هستیم به خاطر این است که مصدومان زیادی داشته ایم. مخصوصا در خط دفاعی و هافبک. همیشه مجبور بودیم تغییرات انجام بدهیم. اما اگر باختیم خیلی موضوعات بد بوده.

اوزونیدیس درباره مصدومان تیمش گفت: ما همیشه مصدوم داریم. چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم؟! وقتی برای بازیکنان مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس بازی پیدا می کنند و ما هم تیمی هستیم که بازیکنان جوان شانس زیادی در جمع ما پیدا کرده اند. همیشه گفته ام چیزی که باعث نتیجه گرفتن می‌شود این است که تیم را بسازی. شاید رتبه 5،6 و 7 تفاوت چندانی نداشته باشد، اما من می‌خواهم بازیکنانی برای فصل آینده بسازم. در این شرایط سخت خیلی مهم است که چیزی به دست بیاوریم.

او سپس در واکنش به این سوال که برخی بازیکنان تیم در مصاف با فجر در جام حذفی غایب بودند و آیا آنها شانس بازی در مسابقه فردا را دارند یا خیر بیان کرد: خواهیم دید. عرض کردم ما یک سری بازیکن مصدوم داریم؛ مخصوصا در خط میانی. اما منظورم این نبود که بازیکنانی که بازی می کنند خوب نیستند، بلکه تعادلی داشتند که وقتی نیستند این هماهنگی به هم می خورد.

او درباره اینکه آیا زمین های بد دلیل مصدومیت بازیکنانش است، بیان کرد: بزرگترین مشکل شرایط زمین هاست. برای همین گفتم که سال دیگر حتما تیم باید به سیرجان برود. شرایط زمین تهران خوب نیست. شرایط زمین سفت و نرم مصدومیت ایجاد شده و چون امکانات و زمین های خوبی در سیرجان داریم، از باشگاه خواسته ام تا تیم سال بعد به سیرجان برود.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!