Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنجشنبه در دیدار با شهردار جدید، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، اظهار داشت: هر جا شاهد همراهی و تعامل بین شهردار و شورای شهر بوده ایم اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده و هرگاه اختلافاتی ایجاد شده نیز به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکرده ایم.

وی تصریح کرد: وحدت، انسجام و هم‌افزایی بین نهادهای مرتبط با شهرداری برای موفقیت در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت شهری نقشی مهم و کلیدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از خدمات «عباس صوفی» شهردار سابق و «مجید شاکری» سرپرست شهرداری همدان، گفت: انتظار مردم از شهردار جدید ارتقای سطح خدمت رسانی نسبت به گذشته است و وضعیت امروز شهر، برآیند زحمات و خدمات همه شهرداران و نیروهای گذشته از اول انقلاب تا به حال است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری در ایجاد رضایت مردمی نقش موثری دارند، افزود: نحوه تعامل شهرداری با مردم و سرعت عمل در کارها رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه شهرداری برای رفع معضلات شهری که سالیان سال مردم را آزار داده باید اقدام جدی انجام دهد، اظهار داشت: شفافیت مالی در شهرداری نیز مسئله ای جدی است که باید نسبت به آن حساس بود.

وی خاطرنشان کرد: هرجا که شفافیت مالی وجود دارد فساد نیز کمرنگ می شود بنابراین با ایجاد شفافیت در عرصه قراردادها و پروژه‌ها شهری، مبارزه با فساد به شکل عینی و عملی رقم خواهد خورد. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انسان متهعد پس از پذیرش مسئولیت با گذشتن از منافع شخصی، سیاسی و حزبی خود، برای تحقق منافع مردم تلاش کند.

آیت الله شعبانی موثقی مطرح کرد: گاهی مسئولی با وجود توانایی بالا اما در کارش موفقیت و برکتی ایجاد نمی‌شود چرا که از تفضلات الهی غافل بوده است.

به گفته وی، شرط دستیابی به تفضلات الهی، آن است که بین خود و خدا متعهد شویم تا تنها به خدمت به مردم بیندیشیم و آن زمان است که خداوند باب فضلش را بر روی ما باز خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور روز گذشته با صدور حکمی «سید مسعود حسینی» را به عنوان شهردار شهر همدان منصوب کرد.

اعضای شورای شهر همدان، ۹ شهریورماه امسال با رای اکثریت خود، حسینی را به عنوان شهردار همدان انتخاب و معرفی کردند. در جلسه بررسی گزینه‌های مورد نظر برای انتخاب شهردار، حسینی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۱ رای اعضای شورای اسلامی شهر همدان، به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد.

شهر همدان بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شهرداری همدان همدان امام جمعه همدان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان امام جمعه همدان شهرداری همدان همدان امام جمعه همدان مدیریت شهری شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال