Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه ناکامی‌های تیم ملی عراق در انتخابی جام جهانی 2022 قطر، بازیکن،‌مربی و مدیر این تیم اخراج شدند

در ادامه ناکامی‌های تیم ملی عراق در انتخابی جام جهانی 2022 قطر، بازیکن،‌مربی و مدیر این تیم اخراج شدند.

به گزارش طرفداری، سایت شفق نیوز عراق در خبری اختصاصی عنوان کرد که پس از ناکامی‌های تیم ملی عراق در انتخابی جام جهانی، باسیل کروکیس، مدیر تیم و رحیم حمید، دستیار ادووکات از تیم ملی اخراج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفق نیوز در ادامه نوشت که منابع ذکر کرده‌اند که برخی بازیکنان مثل علی عدنان نیز از تیم ملی کنار گذاشته شده است.

این رسانه عراقی متذکر شد که راضی شنیسل، مربی سابق تیم ملی عراق ممکن است به عنوان دستیار اددوکات به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی عراق جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها

تلاش افغانستان و قرقیزستان برای کسب سهمیه جام جهانی فوتسال ادامه دارد و دو همسایه ایران، امروز مقابل هم صف‌آرایی آرایی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، افغانستان با شکست ۵-۳ عراق راهی دیدار نهایی شد.

در دیگر مسابقه این مرحله، قرقیزستان با پیروزی ۳-۲ مقابل ویتان راهی دیدار نهایی شد تا در نهایت افغانستان و قرقیزستان برای کسب سهمیه پنجم آسیا در جام جهانی به مصاف هم بروند.

 

دیگر خبرها

  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها