Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:37:31 GMT

مخالف حضور مربی خارجی در ورزش نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۴۷۷۶

مخالف حضور مربی خارجی در ورزش نیستیم

ایسنا/قم عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر استفاده از مربیان حرفه ای و کارکشته خارجی در کشور، گفت: کسی در استفاده از مربیان مطرح و با تجربه در امر ورزش مخالف نیست، ولی نباید از کادر سازی و تربیت نیرو برای اعتلای ورزش غفلت کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان در قم با اشاره به اهمیت استعداد یابی و هویت بخشی، دینی و اجتماعی جوانان عنوان کرد: این مسئله در درجه اهمیّت بسیار مهمی قرار دارد و باید بیش از گذشته به استعداهایی که در روستاها قرار دارند، توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز ورزش نقش مؤثر و تعیین کننده ای حتی در عرصه بین الملل دارد، افزود: وزن کشورها با ورزش و قهرمانی‌های ورزشکاران و حتی افکار عمومی دنیا قدرت یک کشور را در بسیاری از مواقع با موفقیت ورزشکاران می سنجند، این نشان از وزن ورزش در عرصه های سیاسی و بین المللی دارد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش، قهرمان پروری و سرمایه گذاری و استعدادیابی جوانان و تربیت مربیان، اظهار کرد: مهم تر توجه به بحث آموزه های دینی و ارزشی و حمایت از ورزشکاران است. اگر به ورزش بها داده و از ورزشکاران حمایت شود، قطعا ورزشکار برای اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهد کرد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید مباحث دینی و ارزشی را جدای از ورزش ببینیم، بلکه دو بال برای پیشرفت و رشد جوانان و سلامت جامعه به شمار می روند، بیان کرد: این مسئله نشان از اهمیت بحث ورزش و مبانی دینی است و باید هم این گونه باشد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: ورزشکار نظام اسلامی با ورزشکار یک کشور سکولار، باید متفاوت باشد و جایگاه معارف دینی و اخلاقی در بین ورزشکاران برجسته باشد.

وی با اشاره به تجربه ادغام جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی و ضرورت دقت نظر در ادغام سازمان ها با یک دیگر، بیان کرد: جهاد سازندگی در زمان خود کارهای خوبی انجام داد و احساس می شود بعد از ادغام چالاکی و نشاط خود را از دست داده و تحت الشعاع مباحث دیگر قرار گرفته است.

عضو خبرگان رهبری  با تأکید بر اینکه وزارت ورزش از نهادهایی است که در دهه گذشته تجربه ادغام را داشته و انتظار می رود که این اقدام مانع از اقدامات موثر آنها نشود گفت: ورزش علاوه بر مزیت ها و ویژگی های فردی و آمادگی جسمانی در عرصه بین الملل حائز اهمیت شده است.

وی با تاکید بر استفاده از مربیان حرفه ای و کارکشته خارجی در کشور، بیان کرد: کسی در استفاده از مربیان مطرح و با تجربه در امر ورزش مخالف نیست، ولی نباید از کادر سازی و تربیت نیرو برای اعتلای ورزش غفلت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمربی خارجی وزارت ورزش و جوانان استفاده از مربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند

ایسنا/قزوین دعوت رکابزنان قزوینی به اردوی تیم ملی، نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و برخی نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

 کادر فنی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان «حسین زنجانیان» و «طاها قابلی» رکابزنان استان قزوین را به اردوی آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان دعوت کردند.

این اردو به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود و تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی آماده خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«مائده شالی» در وزن ۶۶ کیلوگرم رده سنی جوانان مسابقات قهرمانی دختران کشور، در دیدار نهایی مقابل حریفی از قم شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این «لیلا برجعلی» در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نشان طلا کسب کرده بود.

فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند

مربی جدید گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. «اسماعیل گل‌دوست» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به‌عنوان مربی گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلرهای تیم گهرزمین سیرجان بود. «منوچهر لطفی» بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟