Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:42:37 GMT

توجه به خلاقیت و نوآوری در کودکان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۴۸۰۵

توجه به خلاقیت و نوآوری در کودکان ضروری است

به گزارش ایرنا، مژده اروجی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشن روز ملی کودکان که با حضور جمعی از کودکان و مسوولان در پارک شهید مطهری قزوین برگزار شد، با اشاره به شعار هفته ملی کودک با عنوان "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" افزود: حمایت از کودکان در سنین پایین و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به توانمندی‌های آنان می‌تواند کشور را به سوی تعالی و پیشرفت رهنمون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به این نسل و تبیین حقوق آنان به عنوان آینده سازان جامعه است، چرا که حمایت و توجه به آنان، موجب رشد و شکوفایی آینده کشور خواهد شد.

اروجی با اشاره به اینکه از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه روز ملی کودک نامگذاری شده است، تصریح کرد: به همین منظور در این ایام برنامه‌های متنوع، آموزنده و پرنشاطی برای مخاطبان کانون برنامه‌ریزی و به دو شیوه مجازی و حضوری به اجرا در آمد.

این مسوول تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در شرایط کرونا در طول ۱۹ ماه اخیر توانسته است در فضای مجازی حضوری مؤثر و ارزشمند از خود ارائه دهد تا همچنان پاسخگوی نیازهای مخاطبان در شرایط روز باشد.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و علمی به صورت فصلی در بستر فضای مجازی در طول سال خبر داد و افزود: همزمان با بازگشایی مدارس و حضوری شدن برخی از کلاس‌های درس، آموزش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

اروجی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های سیار روستایی گفت: هم اکنون چهار مرکز سیار روستایی با بیش از ۱۰۰ پایگاه در سطح استان مشغول فعالیت هستند که به صورت حضوری فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.

۱۶ تا ۲۲ مهر به عنوان هفته ملی کودک نامیده شده است.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان هفته ملی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان