Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، زیبایی دندان‌ها تأثیر فوق‌العاده زیادی روی جذابیت لبخند و چهره یک فرد دارد و امروزه بسیاری از افراد از روش درمان کامپوزیت دندان برای برطرف کردن عیب‌ دندان‌های خود استفاده می‌کند‌. برای استفاده از روش کامپوزیت باید به یک متخصص کامپوزیت دندان باتجربه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روش ماده خمیری کامپوزیت توسط دکتر کامپوزیت دندان در تهران و سایر شهرها روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و سپس فرم مناسب روی این ماده اجرا می‌شود. در نهایت پس از اتمام فرم‌دهی به دندان از نور دستگاه لایت کیور برای سفت شدن ماده کمک می‌گیرند. یکی از نکات مهم در کامپوزیت دندان این است که ماده انتخابی حتما باید از لحاظ رنگ با دندان‌های بیمار تطابق داشته باشد تا تمام دندان‌ها پس از ترمیم به ظاهری یکنواخت برسند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای درمان کامپوزیت دندان و قیمت کامپوزیت دندان تهران صحبت کنیم و در انتها به معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان تهران یعنی آقای دکتر سید رضا خسروانی بپردازیم.

کامپوزیت دندان چیست؟‌

کامپوزیت یک روش پرطرفدار، کم هزینه و سریع برای اصلاح بدرنگی، بدفرمی، رفع شکستگی‌های جزئی و از بین بردن فاصله بین دندان‌هاست که به زیبا شدن طرح لبخند نیز کمک زیادی می‌کند. در این فرآیند نیازی به تراش دادن دندان‌ها نیست. برای انتخاب نوع کامپوزیت باید با بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران مشورت کنید. مراحل درمان کامپوزیت دندان فقط در یک جلسه انجام می‌شود و مانند روش لمینت نیاز نیست که بیمار چندین جلسه به دندانپزشک مراجعه کند. در مرحله اول باید لثه‌ها و دندان‌ها به خوبی معاینه شوند و در صورت نیاز اصلاح‌های لازم مانند لیفت لثه انجام شود. در مرحله بعدی نوبت به انتخاب رنگ کامپوزیت می‌رسد.

متخصص کامپوزیت دندان تهران رنگ کامپوزیت را طوری انتخاب می‌کند که در عین سفیدی و درخشش با دیگر دندان‌های سالم بیمار تفاوت خیلی زیادی نداشته باشد. حالا باید دندان‌ها ایزوله و مورد شستشو قرار بگیرند و سپس به خوبی خشک شوند. سپس ماده کامپوزیت روی دندان‌های معیوب قرار می‌گیرد و با پالیش کردن به شکل دلخواه در می‌آید. پس از سفت شدن ماده کامپوزیت با نور لثه بعد از درمان کامپوزیت دندان به صورت فیزیولوژیک مورد شستشو قرار می‌گیرد. اعتماد به نفس اکثر بیماران پس از برطرف شدن عیب‌های ظاهری دندان خود با استفاده از درمان کامپوزیت دندان افزایش می‌یابد.

در درمان کامپوزیت دندان باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 در درمان کامپوزیت دندان اکثر افراد بیشتر از کارایی به جنبه‌های ظاهری کامپوزیت توجه می‌کنند. در انتخاب کامپوزیت هم باید به جنس ماده و هم به تناسب آن با دیگر اعضای چهره توجه کنید. در انتخاب کامپوزیت باید به رنگ پوست خود توجه کنید. برخی از افراد در یک تصمیم اشتباه از متخصص کامپوزیت دندان تهران تقاضا می‌کنند که سفیدترین و روشن‌ترین درجه کامپوزیت را روی دندان‌ آن‌ها بچسباند. در حالی که این تصمیم بسیار اشتباه است. بهتر است که کامپوزیت‌ها را فقط دو درجه روشن‌تر از رنگ دندان‌های اصلی خود انتخاب کنید تا با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. برای افرادی که فرم صورت آن‌ها به شکل بیضی است، کامپوزیت‌های مربع شکل استفاده می‌شود‌. برای کسانی که فرم صورت قلبی دارند، کامپوزیت‌های کوتاه و گرد گزینه مناسب‌تری هستند. چهره‌های مربعی نیز بیشتر با کامپوزیت‌های گرد تناسب دارند.

درمان کامپوزیت دندان چه مزایایی دارد؟

در هنگام استفاده از روش درمانی و زیبایی کامپوزیت دندان در تهران هیچ آسیبی به مینای دندان‌ها وارد نمی‌شود. در ونیر کامپوزیت نیاز نیست که دندانپزشک دندان‌ها را زیاد تراش بدهد و بدون تراش و یا حداکثر با یک تراش جزئی می‌توان دندان‌ها را اصلاح کرد‌. مقاومت دندان‌ها در این روش به میزان زیادی افزایش می‌یابد. کامپوزیت‌ها قابل ترمیم هستند و بعد از چند سال می‌توان ایرادهای احتمالی ایجاد شده روی آن‌ها را ترمیم کرد. تنوع رنگ در انواع مختلف کامپوزیت دندان درست مانند لمینت زیاد است و با انتخاب یک رنگ متناسب با رنگ پوست و دندان‌های خود می‌توانید ظاهر چهره خود را زیباتر کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. دندانپزشک زمان زیادی را برای چسباندن کامپوزیت‌ها صرف نمی‌کند زیرا درمان کامپوزیت دندان با سرعت بالایی در یک جلسه انجام می‌شود. در دندان‌هایی که کامپوزیت بدون تراش روی آن‌ها چسبیده امکان برداشتن کامپوزیت نیز وجود دارد. جنس مواد به کار رفته در این روش به گونه‌ای است که بعد از نصب هیچ حساسیتی نسبت به سردی یا گرمی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها ایجاد نمی‌کند. قیمت مقرون به صرفه و مناسب یکی دیگر از مزایای این روش به شمار می‌رود. قابلیت اصلاح دندان‌ها بعد از نصب کامپوزیت یکی دیگر از مزایای این روش است. در صورت عدم رضایت بیمار از شکل ظاهری دندان‌ها بعد از درمان کامپوزیت دندان پزشک می‌تواند طبق نظر خود بیمار اصلاح‌های لازم را انجام دهد.

قیمت کامپوزیت دندان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟‌

قیمت کامپوزیت دندان تهران به عواملی مانند برند کامپوزیت به کار رفته، تعداد دندان‌های ترمیم شده با کامپوزیت، مهارت و تجربه متخصص کامپوزیت دندان تهران و دستمزد دریافتی او، منطقه قرارگیری کلینیک دندانپزشکی، تجهیزات و لوازم به کار رفته در کلینیک و غیره بستگی دارد. در بعضی از کلینیک‌ها برای افرادی که توانایی پرداخت قیمت کامپوزیت دندان تهران را به صورت یکجا ندارند، امکان کامپوزیت اقساطی تهران نیز وجود دارد. برند کامپوزیت‌های با کیفیت معمولا نسبت به انواع دیگر گران‌تر و پروفروش‌تر است. هر چه میزان کیفیت کامپوزیت به کار رفته در درمان کامپوزیت دندان بیشتر باشد، استحکام و طول عمر دندان‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

درمان کامپوزیت دندان توسط دکتر سیدرضا خسروانی

برای ترمیم دندان‌های خود با استفاده از روش درمان کامپوزیت دندان می‌توانید به کلینیک دکتر سیدرضا خسروانی بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران مراجعه کنید. یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در این کلینیک کامپوزیت اقساطی تهران است. برای دیدن نمونه کارهای درمانی و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات، مزایا و قیمت کامپوزیت دندان تهران توسط دکتر سیدرضا خسروانی می‌توانید به سایت https://doctorkhosravani.com/ مراجعه کنید. دکتر خسروانی بهترین دکتر کامپوزیت دندان تهران علاوه بر کامپوزیت در زمینه لمینت، ایمپلنت، بلیچینگ دندان تهران، طرح لبخند و... نیز مشغول فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان است. در کلینیک آقای دکتر خسروانی محبوب‌ترین متخصص دندانپزشک زیبایی در تهران، از به روز‌ترین و بهترین متریال‌ها و تجهیزات دندانپزشکی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار کامپوزیت دندان درمان کامپوزیت دندان کامپوزیت ها کار رفته توسط دکتر دندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشکده علوم خانواده ایران، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر منصوره کرمی همسر شهید مسعود علیمحمدی استاد شهید دانشگاه تهران که با دستور رئیس دانشگاه تهران به عنوان مشاور دانشکده علوم خانواده فعالیت می‌کند، در آئین بهره‌برداری از اولین ساختمان این دانشکده که همزمان با روز معلم و استاد برگزار شد، حضور داشت و روبان این افتتاحیه را قیچی کرد. دکتر الهام امین‌زاده معاون بین‌الملل دانشگاه تهران، دکتر زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا (س) و دکتر فخرالسادات نصیری مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده نیز در این مراسم حضور داشتند.

دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در آئین افتتاح ساختمان دانشکده علوم خانواده که با حضور رئیس دانشگاه تهران و معاون آموزشی وزیر علوم برگزار شد، به اهمیت مسئله خانواده اشاره کرد و گفت: بسیاری از تهاجم‌های دشمن در راستای حذف و انحراف خانواده و فردگرایی و فاصله گرفتن از یک زندگی جمعی و مشارکتی و طبیعی در خانواده است؛ بنابراین رئیس‌جمهور کشورمان عنوان «جنبش تعهد به خانواده» را در سازمان ملل مطرح کردند.

استاد دانشگاه الزهرا (س) با بیان اینکه حرکت غرب در سه حیطه «با نفی جنسیت در سند ۲۰۳۰»، «رواج خانواده‌های تک واحدی» و «با به رسمیت شناختن خانواده‌های انحرافی و هم‌جنس» به خانواده ضربه می‌زند، تاکید کرد: وظیفه داریم مبانی و زیرساخت‌های شناساندن خانواده‌های فطری و طبیعی که اساس تربیت انسان‌ها در آن شکل می‌گیرد را مورد توجه قرار دهیم، بر این مبنا ایستادگی کنیم و پایداری نشان دهیم و در حیطه علمی قوی پیش برویم و تاکید بر خانواده گسترده در فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی را معرفی کنیم.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران به عنوان مرکزیت و محوریت شناساندن خانواده، پشتیبانی از خانواده و انتشار و گسترش فکر در حوزه خانواده عمل کند، گفت: سند تعهد به خانواده آماده شده است و این سند در روز بین‌المللی خانواده رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر قاسم عموعابدینی، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این مراسم گفت: در دوره جاری مدیریتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق شدیم تا در شورای گسترش آموزش عالی مصوب کنیم که دانشکده علوم خانواده در سه دانشگاه تهران، شهید بهشتی و الزهرا (س) ایجاد شود.

دکتر عمو عابدینی، گسترش فعالیت‌های علمی بین رشته‌ای در قالب دانشکده علوم خانواده را مسیر درستی در راستای تقویت خانواده در پرتو تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: در برنامه تحولی وزارت علوم که سال گذشته به دانشگاه‌ها اعلام شد، ایجاد ۱۵ رشته مرتبط با خانواده مورد تاکید قرار گرفت.

در آغاز این برنامه نیز دکتر فاطمه یزدیان، رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، گزارشی از روند تأسیس و راه‌اندازی این دانشکده ارائه کرد و گفت: نیاز بود مبنای تأسیس این دانشکده بر پایه توسعه زیست‌بوم، گفتمان‌سازی، اجتماع‌سازی و ارائه راه حل‌های بر پایه نوآوری اجتماعی داشته باشیم؛ چراکه ضرورت تأسیس دانشکده علوم خانواده بر پایه برخی شاخص‌ها نظیر جمعیت، سلامت اجتماعی، سلامت فیزیکی و توانمندسازی و مباحثی در زمینه حکمرانی است.

وی در ادامه سخنان خود به معرفی ارکان دانشکده تازه تأسیس علوم خانواده پرداخت و گفت: دانشکده دارای چندین رکن از جمله بخش آموزش و پژوهش، اندیشکده کسب‌وکار خانوادگی، مرکز مطالعات زنان و خانواده و خانه خلاق و نوآوری، آزمایشگاه تأثیر، اندیشکده تأثیر و نوآوری اجتماعی و مرکز جامع تعلیم و تربیت خانواده‌محور است.

رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران همچنین به همکاری دانشگاه علوم پزشکی در این دانشکده اشاره کرد و گفت: این دانشکده با گروه سلامت و خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری دارد و یکی از گروه‌های مستقر در این دانشکده به صورت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

دکتر یزدیان به اهداف راه‌اندازی اندیشکده کسب‌وکار این دانشکده نیز پرداخت و گفت: هدف از راه‌اندازی این اندیشکده، افزایش توانمندی در حوزه کسب‌وکار خانوادگی و کنشگری سالم بین صنعت، دانشگاه و حاکمیت است.

رئیس دانشکده تازه تأسیس علوم خانواده دانشگاه تهران، ضمن معرفی و بیان اهداف مرکز مطالعات زنان و خانه خلاق و نوآوری، از راه‌اندازی آزمایشگاه تأثیر از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این آزمایشگاه جامع، نخستین آزمایشگاه در حوزه علوم انسانی است و یک ابرپروژه و یک پروژه پیشران و یک هم‌آفرینی برای آینده است که عملاً فعالیت‌ها، طرح‌ها و سیاست‌ها و برنامه‌هایی که در حوزه زنان انجام خواهد شد را از نظر تأثیرگذاری بررسی می‌کند.

وی هدف از تأسیس اندیشکده بانکداری و نوآوری اجتماعی را ارتقای پژوهش‌ها در زمینه بانکداری و مالی بر پایه نوآوری اجتماعی ولی برای ارتقای تعالی خانواده دانست و در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه جذب دانشجو در این دانشکده پرداخت و پذیرش از طریق آزمون سراسری، استاد محوری و معرفی از طریق سازمان‌ها و ارگان‌ها را از جمله روش‌های جذب دانشجو در این دانشکده برشمرد.

وی در پایان به راه‌اندازی سایت دانشکده علوم خانواده به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسه اشاره کرد و گفت: به زودی زبان عربی نیز به این زبان‌ها افزوده می‌شود.

کد خبر 749969

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی