Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در چارچوب قانون اقدام به نظارت بر تبلغیات بیلبوردهای سطح شهر می‌کند.

وی با ذکر این نکته که اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان پاسخگوی دستگاه‌های نظارتی است، عنوان کرد: اگر موردی غیر منطبق بر موازین اسلامی و شرعی در تبلیغات دیده شد به ما گزارش داده شود تا به سرعت نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ابراز داشت: ما تنها می‌توانیم بر شرکت‌ها و کانون‌هایی که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان مجوز گرفته باشند نظارت کنیم و باقی بیلبوردها از نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خارج است.

کمالی ابراز داشت: بسیاری از بیلبوردهایی که در سطح شهر بندرعباس قرار دارند به صورت غیر قانونی توسط شهرداری واگذار شده است و به کانون‌های زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار نشده است.

وی مطرح کرد: طی مدت اخیر سه شرکت را الزام به دریافت مجوز کردیم تا بتوان اقدامات نظارتی را انجام داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ضمن انتقاد از شهرداری مبنی بر واگذاری تابلوها به شرکت‌های بدون مجوز و بدون طی کردن مراحل قانونی، اظهار کرد: ما بر کانون‌هایی که از فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دارند نظارت دقیقی داریم اما روی شرکت‌هایی که شهرداری به صورت غیرقانونی اقدام به واگذاری بیلوردها به آن‌ها کرده است هیچ نظارتی نمی‌توانیم داشته باشیم.

کمالی با ذکر این نکته که افرادی که حتی مجوز کانون‌های تبلیغاتی هم ندارند با شهرداری قرارداد منعقد کرده‌اند، گفت: کانون‌هایی که زیر نظر ارشاد فعالیت می‌کنند در ابتدا تصویر تبلیغ مورد نظر خود را ارائه می‌کنند و پس از تائید روی بیلبوردهای مورد نظر نصب می‌شود.

وی ابراز داشت: تبلیغات دامپزشکی و درمان حیوانات در سطح کشور در حال انجام است اما اگر لفظ یا عکس «سگ» در تبلیغات استفاده شود دارای ایراد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: اگر موردی فراتر از قانون و شرع در بیلبوردهای زیر نظر اداره ارشاد مشاهده شد، به ما گزارش شود تا بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 5326945

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان شهرداری بندرعباس رضا کمالی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیراز شیوع کرونا گرگان ایلام یادروز حافظ نیروی انتظامی عکس استانها سیدابراهیم رئیسی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت

به گزارش صدای ایران از ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: در نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت زنده یاد از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت کردم شادروان حاج عیسی قلی‌پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می‌بخشید.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از بیادماندنی‌ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.

وی اضافه کرد: اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نمایم.

استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان جمعه- ۱۴ اردیبهشت‌ماه- پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.

قلی پور خواننده گویش‌های ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی، بیش از شصت سال خنیاگر نغمه‌های مختلف خراسانی و آیین‌های مذهبی منطقه شمال خراسان بود. وی در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند فقید است.

این هنرمند گواهینامه درجه یک هنری را سال ۱۳۹۵ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی دریافت کرد و سال ۱۳۹۸ اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی نخستین کاشی ماندگار در بجنورد را بر سردر منزل عیسی قلی پور نصب کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد